Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاور محمدی عصر یکشنبه در دیدار رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای استان که در سرسرای اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۵۶۰ مربی در حدود ۶۴۶ آموزشگاه مشغول آموزش متقاضیان هستند.

وی تصریح کرد: عمده آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در حوزه خدمات که شامل زیرشاخه های طراحی پوشاک، زیبایی و مراقبت و صنایع دستی است، فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی همچنین به آموزش های ارایه شده بخش دولتی تا پایان دی ماه امسال اشاره و اظهار داشت: این آموزش ها به بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر ساعت می رسد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه یادآوری کرد: این آموزش ها در سکونتگاه های غیررسمی، پادگان ها، مراکز ثابت و سیار فنی و حرفه ای در استان، روستاها، زندان ها، اصناف، دانشگاه ها، عشایر، محیط کار، مراکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته و مرکز درمانی تحت پوشش بهزیستی ارایه شده است.

وی یادآوری کرد: هم اکنون حدود ۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی با ۱۲۰ کارگاه آموزشی فعال در سطح استان وجود دارد.

محمدی در پایان همچنین از رشد ۱۱۷ درصدی آموزش در مناطق روستایی و ارایه ۳۳۶ نفر ساعت آموزش در زندان های کرمانشاه خبر داد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کارگاه آموزشی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کارگاه آموزشی کرمانشاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کارگاه آموزشی کرمانشاه آموزش فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

وی توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی بیان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوار‌ها ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد