Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رودسر، امروز پنج پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان رودسر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌گیلان، مدیرکل دفتر فنی استانداری، فرماندار رودسر و جمعی از مسئولان استان و شهرستان به بهره برداری رسید . 

شرکت تولید بسته بندی سبد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان در روستای توسکا محله بخش چابکسر ، پرورش ماهی قزل آلا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200میلیون تومان در روستای لیمنجوب بخش کلاچای ، سه پروژه ساماندهی ، لایروبی و دیوار حفاظتی رودخانه ها با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 400 میلیون تومان ، انتقال آب شرب روستای توتکله علیا و سفلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان در روستای توتکله سفلی بخش مرکزی و همچنین فاز یک آب بندان روستای خلیفه محله بخش مرکزی رودسر از جمله این پروژه ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار گیلان با همراهی سایر مدیران رودسر، پیش از مراسم افتتاح نیز با حضور در مزار شهدای بخش چابکسر، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی پرورش ماهی فرماندار معاون ادای احترام اعتباری بالغ بر یک میلیارد میلیون تومان در روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی بعد از ظهر یک شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده است، از جان‌باختن این فرد خبر داد و گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

کد خبر 6097357

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان