Web Analytics Made Easy - Statcounter

روملو لوکاکو امیوار است تا بتواند بخشی از کارهای آدریانو و رونالدو را در اینتر تکرار کند.

طرفداری- روملو لوکاکو دربی میان اینتر و میلان را در سال 2009 که با نتیجه 0-4 به سود اینتر خاتمه یافت را دربی مورد علاقه خود می داند.

به گزارش Inter Matchday Programme، روملو لوکاکو درباره دربی دلامادونینا و دربی مورد علاقه‌ای که تماشا کرده است می گوید:

من پیروزی 0-4 اینتر را در دربی سال 2009 به یاد می آورم، من تازه یک فوتبالیست حرفه‌ای شده بودم و آن مسابقه را تماشا می کردم زیر اولین بازی وسلی اسنایدر (برای اینتر) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که بر من تاثیر گذاشت، کیفیت فوق العاده ساموئل اتوئو و دیگو میلیتو بود اما مهم تر از همه آن گل شگفت انگیز تیاگو موتا را به خاطر می آورم.

روملو لوکاکو فاش می کند که در هنگام پیوستن به منچستریونایتد، سعی داشته تا از دو بازیکن سابق اینتر یعنی رونالدو نازاریو و آدریانو تقلید کند. لوکاکو در این باره می گوید:

من دو الگوی فوتبالی دارم و دوست دارم تا با آن ها ملاقات کنم. آن ها رونالدو و آدریانو هستند. اگر من این شانس را پیدا کنم تا بتوانم با آن ها صحبتی کنم، برای من بسیار هیجان انگیز و فوق العاده خواهد بود. من نمی دانم که آیا قادر هستم تا بخشی از کارهایی که آن ها برای اینتر انجام داده اند را انجام دهم یا خیر، اما هدف من این است که سخت کار کنم، پیشرفت کنم و تمام تلاش خود را برای این باشگاه انجام دهم.

 لوکاکو درباره اوقات فراغت خود می گوید:

من در اوقات فراغت خود فوتبال زیادی تماشا می کنم و دوست دارم در مورد حریفانم و حرکات آن ها در بازی مطالعه کنم و بیاموزم. در خارج از فوتبال، من وقت زیادی را با پسرم می گذرانم، به انجام بازی های ویدیویی مشغول می شوم و با مادرم صحبت می کنم. من واقعا زندگی ساده‌ای دارم. من دوست ندارم که بازنده شوم و هنگامی که این اتفاق می افتد عصبانی می شوم اما در کل یک انسان مثبت اندیش هستم. با توجه به جایی که از آن آمده‌ام و سابقه‌ام، چاره‌ای جز مثبت اندیش بودن ندارم. با شیوه‌ای که من در حال حاضر زندگی می کنم و با خانواده‌ای که دارم، دلیلی برای منفی بودن وجود ندارد. این (مثبت اندیش بودن) به ذهنیت من تبدیل شده است، چه در داخل میدان و چه در خارج از میدان.

لوکاکو در شبکه های اجتماعی عکسی از تخت بزرگ خود منتشر کرد و  هم تیمی او آندره آ رانوکیا این تخت را برای 7 نفر مناسب می دانست. حال لوکاکو درباره تخت خود می گوید:

من با سرمربی تیم نیز شوخی کردم و به او توضیح دادم که جلسات تمرینی سخت او، دلیل اصلی راحتی خواب ما است!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روزی خواهد آمد که برنده هشت توپ ‏طلا و اسطوره فوتبال آرژانتین، لیونل مسی، چاره‌ای نخواهد داشت ‏جز اینکه کفش‌ها را آویخته و به عنوان فوتبالیست بازنشسته شود. ‏اما در آرژانتین هیچکس دوست ندارد به آن روز فکر کند. ‏

طبق یک سنت فوتبالی مسی به احتمال زیاد ابتدا با فوتبال ملی ‏خداحافظی کرده و مدتی بعد بازی کردن در سطح باشگاهی را هم کنار ‏خواهد گذاشت. لئو در ماه ژوئن 37 ساله می‌شود و این یعنی زمان ‏زیادی تا آن روز باقی نمانده است. ‏

با اینحال لئو مشخص کرده که این اتفاق در آینده خیلی نزدیک ‏نخواهد افتاد. مسی به هموطنانش تعهد داده که در کوپا آمه‌ریکای ‏این تابستان بار دیگر بازوبند کاپیتانی آلبی‌سلسته را به بازو می‌بندد، ‏او حتی به صورت تلویحی اشاره کرده که قصد دارد در جام جهانی ‌‏2026 هم حضور داشته باشد. آرژانتین با رهبرش در این دو تورنمنت ‏مدافع عنوان قهرمانی است و چه رویایی شیرین‌تر از اینکه مسی و ‏تیم ملی کشورش بتوانند در آخرین روزهای فوتبالی او از دو عنوان ‏قهرمانی باارزش و تاریخی دفاع کنند. ‏

ازکیل پالاسیوس یکی از هم‌تیمی‌های مسی است که در استادیوم ‏لوسیل قطر طعم قهرمانی دنیا در کنار او را چشیده است. او در ‏مصاحبه با رویترز نشان داد که آرژانتینی‌ها اصلا دوست ندارند به روز ‏خداحفظی مسی فکر کنند. پالاسیوس گفت:" اصلا نمی‌خواهم درباره ‏خداحافظی مسی صحبت کنم. بیایید فکرش را هم نکنیم. ما ‏آرژانتینی‌ها همه می‌خواهیم لئو جاودانه باشد و تا ابد کنارمان بازی ‏کند". ‏

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم