Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با بیان اینکه اکیپ های ما ترمیم خانه های آسیب دیده منطقه را آغاز کرده اند، تصریح کرد: تاکنون 10 کامیون اقلام شامل آرد، خورداکی، لوازم بهداشتی، لوازم ساختمانی، پوشاک، کفش، آب معدنی به همت هیئت رزمندگان اسلام استان جمع آوری و به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نادرالاصل در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با آخرین اقدامات هیئت رزمندگان اسلام اصفهان در منطقه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اکیپ های ما در مناطق جلگه و هودیان در منطقه سیستان و بلوچستان حضور دارند و در حال توزیع کمک های مردمی بین مردم سیل زده این مناطق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با اشاره به استقبال خوب مردم در کمک رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: خوشبختانه هم محموله های آرد و مواد خوراکی و هم پوشاک و کفش با کمک مردم به این مناطق در حال ارسال است.

وی با بیان اینکه اکیپ های ما ترمیم خانه های آسیب دیده منطقه را آغاز کرده اند، تصریح کرد: تاکنون 10 کامیون اقلام شامل آرد، خورداکی، لوازم بهداشتی، لوازم ساختمانی، پوشاک، کفش، آب معدنی به همّت هیئت رزمندگان اسلام استان جمع آوری و به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

نادرالاصل پیرامون میزان اقلام ارسال شده گفت: بیش از هشت هزار بسته آب معدنی، بیش از 15 تن آرد، بالغ بر یک تن و400 تن برنج وچند صد تخته پتو به این مناطق ارسال شد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر سه گروه جهادی هیئت رزمندگان اسلام در منطقه حضور دارند، اظهار کرد: این اکیپ ها تا پایان سال جاری در منطقه حضور خواهند داشت و در سال جدید هم براساس نیاز در منطقه حاضر هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ارسال شده آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی

فرماندار سربیشه در خراسان جنوبی گفت: ساعتی قبل بارش تگرگ موجب شکسته شدن شیشه تعداد زیادی خودرو و برخی منازل شهر درح سربیشه شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا لکزایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به علت شکستن و تخریب پایه دال پل در مسیر اصلی درح به مرز ماهیرود واقع در سه راهی کلاته شیر، این مسیر مسدود شد.

وی ادامه داد: امکان تردد خودرو‌ها به سمت مرز ماهیرود از سمت مسیر قدیمی در این محور تامین شده است.

فرماندار سربیشه اظهار کرد: بارش شدید تگرگ باعث تخریب تمامی آبنما‌های سه بخش شهرستان، برخی معابر شهری و روستایی و وجود گل و لای و سنگ در معابر برخی روستا‌ها شد.

وی با بیان اینکه جاده روستایی کباد به دلیل عبور سیلاب تخریب و مسدود است اظهار کرد: همچنین خسارات زیادی به مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان وارد شد.

لکزایی اضافه کرد: جاده روستای شبو غیرقابل دسترس شده و ۱۵ منزل روستا نیز دچار آبگرفتگی شد که نیرو‌های هلال احمر در حال ارسال چادر و آرد به این منطقه هستند.

وی عنوان کرد: اکنون چند تیم در حال ارزیابی و بررسی خسارات سیلاب و تگرگ به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده‌اند.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در خراسان جنوبی فعال شد و تا روز جمعه بارش گسترده باران اغلب مناطق استان را فرا گرفت که طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب را به همراه داشت و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا هفته اول اردیبهشت نیز در خراسان جنوبی خسارات سنگین مالی بر جای گذاشت، اما خسارت جانی ناشی از سیل اخیر در این استان گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان