Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مصطفی سالاری صبح امروز و در جریان مراسم افتتاح شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی فشافویه تهران، از دریافت 5 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه توسط سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با این اقدام طی روزهای آینده بدهی سازمان به وزارت بهداشت بابت مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی طرف قرارداد با سازمان برای اولین بار به طور کامل تسویه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با قدردانی از ابلاغ اخیر نوبخت، معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و پیگیری‌های شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: تخصیص پنج هزار میلیارد تومان اسناد خزانه بابت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت، دیروز به خزانه داری کل کشور ابلاغ شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابت پیگیری و همکاری برای ارائه اسناد خزانه، خاطر نشان کرد: بنا به تأکید رئیس‌جمهور، با پرداخت اسناد خزانه مذکور به ارزش خالص صدور 3 هزار و صد و پنجاه میلیارد تومان به وزارت بهداشت به‌علاوه وجوه نقدی تأمین شده از منابع سازمان، صد در صد مطالبات مراکز درمانی دولتی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در هفته آینده پرداخت می‌شود.

سالاری تسویه کامل بدهی‌های این سازمان به وزارت بهداشت را گامی جدی در راستای ارتقای اعتبار دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی دانست و افزود: ایفای تعهدات سازمان باعث دلگرمی بیشتر ارائه کنندگان خدمات و حفظ کرامت و منزلت بیمه شدگان می شود و نیز با پرداخت‌های به‌موقع، نظارت سازمان بر مراکز درمانی نیز تقویت خواهد شد.

سالاری دریافت به موقع مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از نهادها و کارفرمایان را موجب ایفای به موقع تعهدات در قبال مراکز درمانی عنوان کرد و گفت: این سازمان۱۰ تا ۱۵ برابر بدهی به مراکز درمانی از کارفرمایان کوچک و بزرگ طلب دارد و اگر یک دهم مطالبات را دریافت کنیم، می‌توانیم تسویه کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی خصوصی و غیردولتی نیز برنامه ریزی صورت گرفته است، گفت: تا یک ماه آینده مطالبات یاد شده تا پایان شهریور تسویه و تا پایان آذر98 تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/

104 / 361 مصطفی سالاری تامین اجتماعی بدهی دولت دولت و تامین اجتماعی خزانه دولت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مصطفی سالاری تامین اجتماعی بدهی دولت دولت و تامین اجتماعی خزانه دولت سازمان تأمین اجتماعی مطالبات مراکز درمانی هزار میلیارد تومان وزارت بهداشت تامین اجتماعی اسناد خزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد