Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی بعدازظهر یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی طرح فاضلاب شهر فامنین با بیان اینکه فامنین بر مدار توسعه قرار گرفته است، گفت: شهرستان فامنین به دلیل شرایط ویژه از شهرستان‌هایی است که نگاه مجموعه مدیریت ارشد استان به آن نیز، ویژه است.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌ها و اهدافی برای توسعه شهرستان فامنین در نظر گرفته‌ایم تا عقب‌ماندگی‌های آن را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی با بیان اینکه سیاست‌ها و برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده تمام عرصه‌های مهم همچون کشاورزی، منابع طبیعی، عمرانی و دیگر عرصه‌ها را در بر می‌گیرد، گفت: پروژه‌های خوبی در منطقه فامنین در حال برنامه‌ریزی است.

استاندار همدان گفت: منطقه ویژه اقتصادی «جهان آباد» در این شهرستان به صورت گسترده شهرستان فامنین را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی تاکید کرد: رشد و حرکت خوبی در فامنین برقرار است و این حرکت موجب دستیابی به اهداف تعیین شده خواهد بود.

وی طرح فاضلاب را یکی از مهمترین پروژه‌های توسعه شهر فامنین برشمرد و از تلاش‌های انجام شده توسط نماینده مردم همدان در مجلس به دلیل پیگیری برای شروع این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 4848848

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان فاضلاب دهه فجر دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف گرگان شهرستان فامنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا