Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: در ایام الله دهه فجر، جشن های انقلاب به صورت گسترده در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان در حال برگزاری است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تاکید بر حضور  پر رنگ اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: همان طور که می دانید مساجد مکانی معنوی برای عبادت هستند و کانون های فرهنگی هنری مساجد که در دل آنها جای دارند مکانی برای تربیت نیروی متعهد انقلابی می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در بهار چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داربم و دشمن بیش از پیش به دنبال  نابودی انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهداست. 

وی اظهار داشت: بنابراین می طلبد در این برهه حساس که دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی این انقلاب و نظام به کار گرفته است، کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به رسالتی که بر عهده دارند در راستای تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای کودکان، نوجوانان و جوانان بکوشند. 

خوبی زاده با اشاره به وجود ۴۹۱ کانون فرهنگی هنری مساجد در جنوب کرمان بیان داشت: اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان با شور و شوق فراوان چند روز قبل از آغاز دهه فجر، برای برنامه های گرامیداشت این ایام برنامه ریزی کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: برخی از فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان در این ایام، فضا سازی مساجد متناسب با حال و هوای دهه فجر، برگزاری جشن های انقلاب به صورت گسترده در سطح کانون های مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی و شب های خاطره است.

وی عنوان داشت: در بین کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام شهر جیرفت، نقاشی کردن پرچم آمریکا کف خیابان و در مسیر عبور و مرور نمازگزاران، برگزاری نشست بصیرتی توسط یکی از  یادگاران دوران جنگ، دیدار با خانواده شهدا (پدر و مادر شهید) ویژه وفات حضرت ام البنین و تکریم مادران شهدا، پخش نماهنگ های انقلابی، بیانات رهبری و سخنان شهید سلیمانی، اجرای سرود و گفتن تکبیر شب ۲۲ بهمن و حضور گسترده اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در در راهپیمایی ۲۲ بهمن را در دستور کار برنامه های دهه فجر خود قرار داده است.

خوبی زاده ادامه داد: کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد نیز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس سردار سلیمانی در مسجد، دعوت از جانباز 35 درصد محله به منظور بیان خاطرات جبهه و جنگ، پخش کلیپی از سخنرانی حاج قاسم سلیمانی کرد و قرار است با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد در شب ۲۲ بهمن بانگ الله اکبر در مسجد طنین انداز شود و اعضا با حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در ادامه افزود: گروه سرود مدافعان حرم کانون فرهنگی هنری مصباح شهر علی آباد عمران نیز در حال تدارک برای اجرای سرود در ۲۲ بهمن است.

وی بیان داشت: ۲۴ بهمن با همکاری کانون فرهنگی هنری مصباح، یادواره شهدا شهر علی آباد عمران برگزار می شود.

خوبی زاده در پایان از عموم مردم ولایتمدار جنوب کرمان به ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان جهت شرکت در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزاری جشن انقلاب در دهه فجر جشن انقلاب جشن کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح کانون های مساجد کانون فرهنگی هنری اعضای کانون جشن های انقلاب انقلاب اسلامی خوبی زاده دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت : تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد ، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

سید جلال موسوی خطیر در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گروه تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سالهای آینده است ،نخستین اقدام برای این منظور را افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در نمرات نهایی اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه شواهد نشان دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر میکند و از استرس آنها می کاهد افزود : یکی از راهبردهای موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، بیشتر کردن تعداد نوبت های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد : با هوشمند کردن آزمون های سراسری ، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند