Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا کلایی نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال درباره حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال و ناشناخته بودنش نسبت به سایر نامزد‌ها بیان کرد: من ۳۹ سال دارم و شاید با سایر نامزد‌ها متفاوت باشم. ورزش هم مانند اقتصاد، جامعه و سیاست پروژه کلانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوابق من بیشتر سمت مسائل اقتصادی می‌چرخد و به نظرم فوتبال در کشور ما جای پیشرفت زیادی دارد. اعتقاد دارم حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی فوتبال نیاز به توجه بیشتری دارند.

او درباره مشکلات اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: من اعداد و ارقام مختلفی درباره بدهی‌های فدراسیون شنیده ام. مثلا مطرح شده که فدراسیون برای هر ماه دست کم نیاز به یک میلیارد تومان بودجه دارد. پتانسیل فوتبال بیش از این‌ها است و سوابق من هم همین را نشان می‌دهد. فکر می‌کنم برنامه‌های من برای بخش اقتصادی فدراسیون مشخص است، اما اینکه ابزار‌های لازم برای رقم خوردن این اتفاق حاصل شود مشخص نیست. نکته مهم این است که افراد ذی نفع کار خود را درست انجام بدهند.

کلایی درباره نواب پیشنهادی خود گفت: حمید مهرعلی (نایب رئیس اول)، حیدر بهاروند (نایب رئیس دوم) و پریا شهریاری (نایب رئیس بانوان) گزینه‌های من هستند.

شهردار مشهد درباره برنامه‌های اقتصادی خود برای فدراسیون فوتبال گفت: پروژه‌های کلان فدراسیون خصوصی سازی استقلال، پرسپولیس و سایر تیم‌ها است. شکل گیری کسب و کار و مولفه‌های صنعت فوتبال نیازمند توجه است. به لحاظ ساختاری سهم ارزش افزوده هر حوزه‌ای باید در ابعاد بین الملل همگرا شود. در زمینه بی رقیب ورزش به ویژه فوتبال هم باید به این سمت حرکت کنیم. من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم.

او درباره ارزیابی خود از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و شانس صعود این تیم به جام جهانی اظهار داشت: بحث صعود به جام جهانی را فرصت می‌بینم چرا که این موضوع می‌تواند جایگاهی در دیپلماسی ورزشی و امیدواری مردم ایجاد کند.

او درباره اینکه چرا بیشتر نامزد‌ها حیدر بهاروند را به عنوان یکی از نواب رئیس پیشنهادی خود معرفی کرده اند، گفت: به هر بهاروند فرد باتجربه‌ای است که تسلط زیادی روی فوتبال دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فوتبال نیاز نایب رئیس او درباره نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها