Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:21:15 GMT

کشف کلاهبرداری به شیوه ویزای خانوادگی در بابلسر

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۲۸۷۳

رکنا: فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی با بهانه تهیه ویزای خانوادگی در شهرستان بابلسر خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی اطلاع قضائی به پلیس آگاهی بابلسر، مبنی بر کلاهبرداری از فردی با بهانه تهیه ویزا و اقامت در یکی از کشور‌های خارجی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بابلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که از محل نیز متواری شده بود، شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردارمیرفیضی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده در مجموع به ۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان جمعا به مبلغ ۴ میلیارد ریال با بهانه تهیه ویزا و اقامت در یکی از کشور‌های خارجی برای مال باختگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از اعتماد به ظواهر فریبنده افراد از در اختیار گذاشتن اسناد و مدارک خود نزد دیگران برای انجام امور اداری بپرهیزند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس کلاهبرداری کلاهبرداری فرمانده انتظامی کلاهبرداری خانوادگی بابلسر شیوه عکس فیلم تصاویر دختر جوان حوادث تهران اخبار تهران زندگی مرد پژو فرمانده انتظامی مازندران بهانه تهیه بهانه تهیه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام یک شرکت هرمی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری پنج عضو آن در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد رستمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: با دریافت خبر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌های فعالیت اعضای این باند را در شهرستان تالش شناسایی کردند.

وی افزود: پس از اقدامات فنی پلیس و با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی برای احراز جرم اعضای این شرکت، مأموران انتظامی پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد بنابراین حل این معضل، هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

رستمی با تاکید بر جدیت برخورد پلیس با مخلان امنیت اقتصادی، تصریح کرد: به‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کد خبر 751492

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون