Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایلام اظهار داشت: درک شرایط موجود جامعه توسط مدیران از میزان تنش ها کم می کند و مدیران باید مسائل و مشکلات آنها را ببینند.

وی ضمن گله مندی از برخی مدیران بومی که توان و ظرفیت درک مشکلات مردم منطقه را ندارند، افزود: در طول دو سال گذشته بطور مداوم نسبت به برخی تنگ نظری ها که مانع خدمت به مردم شده است و راه توسعه در استان را سد کرده است تذکر داده ام و حتی در این مسیر برخی از مدیران کنار گذاشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قوانین و دستورالعمل ها همه برای خدمت به مردم است و اگر جز با این عینک بخواهیم تفسیر دیگری از قوانین داشته باشیم راه را به خطا رفته ایم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تأکید بر حمایت مسئولان از رونق تولید در استان گفت: فعالیت تولید کنندگان در این شرایط اقتصادی خود به خود سخت است و ما باید برای تسهیل در روند فعالیت های آنها نهایت همکاری را بویژه در امور بانکی با آنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: بانک ها در تعیین و تعویض وثایق بانکی تولید کنندگان نهایت همکاری را داشته باشند و از مهلت های قانونی و تمهیداتی که دولت برای بازپرداخت تسهیلات و مطالبات مردم در نظر گرفته است، استفاده کنند. 

گفتنی است که در این جلسه مسائل و مشکلات هفت کارگاه تولیدی با حضور مدیران واحدها و مسئولان ذی ربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاذ شد.

برچسب‌ها ایلام تسهیلات بانکی قاسم سلیمانی دشتکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام تسهیلات بانکی قاسم سلیمانی دشتکی ایلام تسهیلات بانکی قاسم سلیمانی دشتکی سلیمانی دشتکی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود

استاندار مازندران با تاکید بر تعریف و تدوین برنامه‌های بخش کشاورزی استان براساس اطلس موجود، آن برنامه را رفع موانع تولیدکنندگان و شناسایی فرصت‌ها در این حوزه مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای سیاست‌گذاری توسعه بخش کشاورزی این استان با محوریت «تولید دام سبک و سنگین در راستای تأمین گوشت قرمز» کشاورزی را پایه و پیشران استان مازندران دانست و اظهار کرد: وظیفه دولت، تسهیل‌گری و مرتفع کردن مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است.

وی افزود: موانع پیش‌روی تولیدکننده باید مرتفع و کشاورزی در روستاها به درستی تقویت شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تولیدکنندگان حوزه کشاورزی برنامه‌های خود را مکتوب کنند تا برای آن تصمیم‌گیری و چاره‌اندیشی شود، در مورد واحدهای راکد در این استان عنوان کرد: این واحدها فرصت‌های مهم تولید هستند که باید به سرعت رفع موانع شده و با کمک بخش خصوصی به چرخه تولید باز گردند.

نوری ادامه داد: بسیاری از موانع موجود توسط جهاد کشاورزی مازندران شناسایی شد اما اقدام عملی آنچنان که باید صورت نگرفت، بنابراین در این بخش نیازمند اطلسی هستیم تا برنامه‌های خود را بر اساس اطلس موجود تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وقتی اطلس وجود داشته باشد، موانع برطرف و فرصت‌ها شناسایی و تقویت می‌شوند، اظهار داشت: نهادهایی زیر نظر مقام معظم رهبری هستند که می‌توانند به مردمی‌سازی این موضوع کمک کنند.

کد خبر 751337

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند