Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:06:09 GMT

۷۰ نفر از قهرمانان جهانی آسیایی و ملی ملارد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۳۲۷۳

۷۰ نفر از قهرمانان جهانی آسیایی و ملی ملارد تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه آئین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان حوزه ورزش ملارد، با حضور سجاد برنجی فرماندار ملارد، حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه ملارد، صادق کولیوند شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولان این شهر در سالن همایش شهید طحانی برگزار شد.

فرماندار ملارد در این مراسم درخشش بانوان ورزشکار شهرستان ملارد را قوت و از ثمره انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بخش عمده‌ای از ورزشکاران و مدال آوران دختران و زنان هستند و این از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و ظرفیت خوب بانوان شهرستان ملارد است که در مجامع بین المللی، آسیای و ملی حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد برنجی به جایگاه زنان در قبل انقلاب و بعد انقلاب را غیر قابل قیاس برشمرد و افزود: جایگاه زنان قبل و بعد انقلاب به هیچ وجه قابل قیاس نیست چرا که امروز بانوان هم در حوزه ورزش و آموزش عالی و فعالیت‌های اجتماعی افتخارات بزرگی را کسب نموده‌اند و این یک نعمت بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.
وی یاد آور شد: مسئولان شهرستان نیز قطعاً برای توسعه مراکز ورزشی طرح و پروژه‌های خوبی را دارند که انشاالله با بهره برداری از آنها شاهد رشد و تحول دراین حوزه خواهیم بود.

وی قدردانی ازهمه ظرفیت‌ها به خصوص نیروی انسانی که نقش ارزشمندی را در تحول، توسعه و معرفی قابلیت‌های شهرستان برعهده دارند را از وظایف مسئولان و رسانه‌ها برشمرد و تصریح کرد: امروز مسئولان و رسانه‌ها در کنار تجلیل از قهرمانان ورزشی باید نخبگان را نیز دسته بندی نموده و در حوزه‌های مختلف برای عموم معرفی گردند تا مردم سرمایه‌های بزرگ شهرستان خود را بشناسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد نیز در حاشیه این مراسم در گفت گو با خبرنگار مهر به حمایت قاطع از همه ورزشکاران ملارد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهرستان ملارد در حوزه ورزش از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است و ورزشکاران برای کسب افتخارات هر چه بیشتر و بهتر نیاز به حمایت و توسعه امکانات دارند.

روح الله طاهری گندمانی ادامه داد: هم اکنون سرانه ورزشی شهرستان ملارد ۴۶ سانتیمتر است که با استانداردها فاصله دارد و امیدواریم که با حمایت و توجه مسئولان استانی و شهرستانی گام‌های ارزشمندی را برای توسعه فضاهای ورزش داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان برای رسیدن به اهداف خود نیازمند حمایت و همراهی تمامی ارگان‌ها و همچنین خیرین بزرگواری است که به سلامت جامعه، نوجوانان و جوانان توجه داشته و دارند و امیدواریم که با همکاری وهمراهی همه عزیزان فرزندان ورزشکار این شهرستان بیش از پیش در مقاطع جهانی، آسیایی و ملی بدرخشند.

کد خبر 4849043

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ملارد تجلیل از ورزشکاران دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ملارد حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج