Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (دوشنبه) باید به مصاف الشرطه عراق برود. حریف عراقی استقلال در ترکیب تیمش ۳ بازیکن خارجی دارد. از آنجایی که لیگ عراق برای مدتی طولانی تعطیل بوده است، ۲ بازیکن خارجی این تیم هنوز فرصت بازی برای الشرطه به دست نیاورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ بازیکن خارجی الشرطه عراق

جونیور مابوکو مهاجم ۳۰ ساله اهل کشور کنگو یکی از بازیکنان خارجی الشرطه است که در سایت ترانسفرمارکت ارزشی حدود ۱۰۰ هزار دلار دارد. این بازیکن بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در سطح دوم فوتبال کشورهایی، چون بلژیک، ترکیه و یونان گذرانده است.

دیگر مهاجم خارجی الشرطه، دیگو کالدرون ۳۰ ساله است که سابقه بازی در تیم‌های الکویت کویت، الفیصلی عربستان، الاسماعیلی مصر و اوآکسآکا مکزیک را دارد. ارزش این بازیکن در ترانسفرمارکت ۱.۵ میلیون دلار است. کالدرون خطرناک‌ترین بازیکن خارجی الشرطه محسوب می‌شود، اما به نظر نمی‌رسد این بازیکن بتواند مدافعان استقلال را به زحمت بیندازد.

تونی ماواجی هافبک دفاعی اوگاندایی الشرطه هم که پیش از این در تیم‌های العربی کویت، تیرانا آلبانی، سروتور ایسلند و هاوگساند نروژ توپ می‌زد، دیگر بازیکن خارجی الشرطه است. ارزش این بازیکن ۲۹ ساله در ترانسفر مارکت، ۲۰۰ هزار دلار است.

در طرف مقابل می‌توان از ارسلان مطهری، مهدی قائدی و وریا غفوری به عنوان بازیکنان شاخص استقلال نام برد.

مهدی قائدی که با اعتماد آندره آ استراماچونی از ابتدای فصل در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت، موفق شد جواب اعتماد سرمربی ایتالیایی استقلال را بدهد و با نمایش‌های درخشان، نوید یک مهاجم آینده دار را به فوتبال ایران بدهد. پیشرفت قائدی در استقلالِ مجیدی هم ادامه دارد.

امیر ارسلان مطهری که به تازگی به استقلال پیوسته، از فرصتی که با مصدومیت دیاباته برای او ایجاد شد، به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. مطهری در ۴ دیداری که برای استقلال به میدان رفت، ۵ بار دروازه حریفان را باز کرد.

شاید برگ برنده استقلال در این دیدار وریا غفوری کاپیتان متعصب این تیم باشد که در سیستم پویای ۲_۵_۳ توانسته علاوه بر پوشش جناح راست دفاعی استقلال، در امر بازیسازی به خوبی مشارکت داشته باشد و دروازه حریفان را باز کند. بدون شک نفوذ‌های خطرناک او از جناج راست یکی از امید‌های کادرفنی استقلال برای رسیدن به گل است.

دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه فردا ساعت ۱۸ در عراق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد انضباطی نکونام با هافبک آبی ها

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی، ذوب‌آهن اصفهان را دو بر یک شکست دهد. جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به‌ثمر رساندند.

در پایان این مسابقه و در حالی که بازیکنان در حال خروج از زمین و ورود به رختکن بودند، امید حامدی‌فر به سمت مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله‌ور شد و او را نقش بر زمین کرد که این اقدام عجیب، واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

پس از اتفاقات این دیدار، حامدی‌فر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.

در حالی که روزبه چشمی، صالح حردانی با دریافت کارت زرد مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار با فولاد خوزستان را از دست داده‌اند، رفتار بچه‌گانه امید حامدی‌فر به احتمال فراوان وی را به فهرست محرومان آبی‌ها اضافه خواهد کرد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام از اتفاقاتی که دیشب در ورزشگاه آزادی رخ داد ناراحت بوده و از رفتار امید حامدی‌فر انتقاد کرده است.

سرمربی استقلال قصد دارد امید حامدی‌فر را بابت رفتاری که انجام داد، جریمه کند.

کد خبر 850227 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • برخورد انضباطی نکونام با هافبک آبی ها
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال