Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، یکشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ به شرح زیر است: انتخاب «میشوستین» دلیل اقتصادی داشت/ عدم عضویت ایران در FATF مشکلاتی ایجاد می‌کند/ بالاترین تلاش خود برای حفظ برجام را به کار گرفتیم/ پیامد ترور سردار سلیمانی در منطقه مثبت نیست/ ترکیه به تعهداتش در ادلب پایبند باشد

سفیر روسیه در ایران گفت: در مورد مکانیزم ماشه تا آنجایی که توانسته‌ایم با اروپا رایزنی کرده‌ایم و ادامه می‌دهیم، چین هم همین موضع را دارد اما مشکل اصلی انفعال کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله موشکی ایران حساب شده بود/ بعید است ترامپ نیروهایش را از خاورمیانه خارج کند/ اروپایی‌ها نمی‌خواهند تهران یا واشنگتن را خشمگین‌ کنند

استاد علوم سیاسی دانشگاه آکران آمریکا با بیان اینکه حمله انتقام‌جویانه ایران حساب شده بود و به افزایش تنش منجر نشد، گفت: در حال حاضر، سطح اعتماد آنقدر پایین است که بسیاری از کشورها در بین این دو کشور گرفتار شده‌اند.

سِمَت دادن به برخی افراد مثل شمشیر دادن به دست زنگی مست است/ سر تا پای اقتصادِ منفعتی، تناقض است/ بازگشت به نظام پارلمانی نیاز به رفراندوم دارد

یک نماینده مجلس گفت: در گذشته وقتی کسی به ماموریتی می‌رفت و بیش از حد حق ماموریت می‌گرفت مابقی حق ماموریت خود را باز می‌گرداند. الان اگر شما بخواهید بگویید من می‌خواهم مازاد حق ماموریت خود را برگردانم به شما می‌خندند. درهمین نزدیکی سفری (ماموریتی) پیش آمد و مبلغی مازاد به حساب من آمد و خواستم آن را بازگردانم که به من خندیدند. در صورتی که من همیشه این کار را می‌کردم و الان هم می‌کنم و ابایی هم ندارم که به من بخندند.

احتمالا ۳ نفر مشترکاً سرلیست اصولگرایان می‌شوند/ درباره تایید صلاحیت قالیباف سوال‌های زیادی در افکار عمومی مطرح است/ رسیدگی به برخی پرونده‌های قضایی نباید به بعد از انتخابات موکول شود

دبیرکل حزب ایران زمین گفت: قوه قضاییه تاکنون حرکت مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی را به خوبی و با دقت، سرعت و جسارت انجام داده است اما برخی مسائل از جمله اینکه به پرونده برخی اختلاس‌گران که متصل به چهره‌های شاخص منتسب به یک جناح خاص است رسیدگی نکند یا رسیدگی به آن را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کند، به قوه قضاییه آسیب می‌زند و شخص رییس قوه قضاییه باید به این امر مهم توجه کند.

ترور سردار سلیمانی جنایتی بزرگ بود/ پایگاه‌های آمریکا هدف ما هستند

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در گفت‌وگو با تلویزیون «العهد» بار دیگر تاکید کرد که ترور فرمانده سابق سپاه قدس ایران، جنایتی بزرگ توسط آمریکا بود.

کشتی جنگی هلندی تا اواسط ژوئن در خلیج فارس می‌ماند

هلند اعلام کرد که کشتی جنگی این کشور تا اواسط ژوئن در خلیج فارس می‌ماند.

تبلیغات انتخاباتی از دستگاه‌های رسمی و دولتی ممنوع است

رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور گفت: هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی نامزدها، از صدا و سیما، میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد، ممنوع و جرم است.

تجدید میثاق کارکنان و معاونان وزارت کشور با آرمان‌های امام راحل

کارکنان و معاونان وزارت کشور با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

لبنان نمی‌خواهد قربانی درگیری میان ایران و آمریکا شود

رئیس‌جمهور لبنان تاکید کرد که لبنان نمی‌خواهد وارد درگیری میان ایران و آمریکا شود.

عصبانیت آمریکا از پیام تبریک آلمان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ایران

سفیر آمریکا در برلین از دولت آلمان به دلیل تبریک سالگرد پیروزی انقلاب ایران انتقاد کرد.

ادعای یک رسانه صهیونیستی درباره سنت‌شکنی رئیس‌جمهور آلمان در سالگرد پیروزی انقلاب ایران

جروزالم‌پست مدعی شد که رئیس‌جمهور آلمان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ایران تبریک نمی‌گوید.

مسیرهای ۱۲گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

مسیرهای ۱۲گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران اعلام شد.

زورمان را می‌زنیم که یک لیست با سایر اصولگرایان بدهیم

دبیرکل جبهه پایداری ارائه لیست شصت نفره برای انتخابات پیش رو از سوی جبهه پایداری را تکذیب کرد.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هیچ لیستی برای انتخابات نخواهد داد/ تغییر حوزه انتخابیه نامزدها بر عهده خودشان است

یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: این شورا لیستی را برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ارائه نداده و قصد چنین کاری را هم نخواهد داشت.

اعضای وزارت خارجه آلمان در جشن پیروزی انقلاب ایران شرکت می‌کنند

اعضای وزارت خارجه آلمان در جشن پیروزی انقلاب ایران شرکت می‌کنند.

مهار ایران نه هدفی عاقلانه است و نه ثبات ایجاد می‌کند

فارن افرز در گزارشی به سیاست خارجی ترامپ پرداخت و نوشت: محاسبات ترامپ درباره بی‌دردسر بودن و بی‌هزینه بودن سیاست «فشار حداکثری» اشتباه بود.

همچنان در حال رایزنی با شورای نگهبان برای تایید صلاحیت‌ها هستیم/ نامزدها یک نفر را به عنوان نماینده امور مالی خود معرفی کنند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت که همچنان در حال رایزنی با شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت‌ها هستیم.

احزاب اصلاح‌طلب به اعتبار خود می‌توانند لیست دهند، نه با لوگوی شورای عالی/ اصلاح‌طلبان طوری اظهارنظر نکنند که تلقی چند دستگی ایجاد شود

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه شخصا هم از همه اصلاح‌طلبان در استان‌های مختلف که کاندیدای اصلاح‌طلب برای معرفی دارند درخواست می‌­کنم تمام تلاش خود را برای حضور موثر مردم در انتخابات و پیروزی کاندیداهای خود به کار بندند، تاکید کرد: اینکه یک حزب بخواهد کاندیداهای خود را معرفی کند یا با جمعی از احزاب دیگر، به تصمیم خودشان بازمی‌گردد اما از لوگو و برند شورای­‌عالی نمی‌­توانند استفاده کنند.

بعد از استیضاح احتمال حمله خودسرانه ترامپ علیه ایران بیشتر شده است

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به سیاست ترامپ در مورد ایران پرداخت و نوشت: بعد از استیضاح احتمال حمله خودسرانه ترامپ علیه ایران بیشتر شده است.

هدف ما اخراج ایران از سوریه است

وزیر جنگ اسرائیل گفت که هدف اسرائیل خروج نیروهای ایرانی از سوریه است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان سالگرد پیروزی انقلاب ایران تایید صلاحیت ها شورای نگهبان وزارت کشور رئیس جمهور قوه قضاییه حق ماموریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی، در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.   وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.   دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.   وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.   آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.   وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.   دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.   وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی