Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان در این مراسم با تاکید بر تقویت استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان گفت: تقویت این قشر در ابعاد مختلف نیازمند برنامه ریزی دقیق است.
وحید کیانی افزود:اهمیت آموزش برای کودکان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست و لذا برنامه های آنها نیازمند حساسیت و ظرافت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اهمیت قصه‌گویی در رشد کودکان گفت: الگوپذیری از قصص قرآنی و تاثیر قصه‌های هزار و یک شب ایرانی بر زندگی نسل گذشته و قصه‌گویی پدربزرگها و مادربزرگها در کنار خانواده بر کسی پوشیده نیست.
وی به تشریح روند سیر و تکامل و اهمیت قصه‌گویی در کانون پرورش فکری پرداخت و گفت:جشنواره های قصه گویی با هدف تشویق و ترغیب علاقمندان مورد اهتمام قرار گرفته است.
کیانی گفت:فرهنگ،شناخت آن و کنشگران فرهنگی و تاثیر قصه و قصه‌گویی برفرهنگ جامعه نیازمند توجه جدی است.
وی از مسئولین اندیمشک به پاس حمایت از برنامه های این اداره کل تقدیر کرد.

این انجمن با محوریت احیای سنت قصه و قصه‌گویی، شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوش را تحت پوشش قرار می دهد که در آن هر ماه کارگاه قصه گویی و آموزش شیوه های درست انواع قصه گویی با ابزار و بدون ابزار برگزار می شود.
شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا جامعه خانواده کودک و نوجوان کودکان کودکان و نوجوانان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی، مناطق مرتفع شرقی، شمال شرقی، شرقی و شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیرات سامانه بارشی به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان مشاهده می شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه ای خواهد شد.

وی افزود: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در بعضی مناطق دور از انتظار نیست. روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

کد خبر 749435

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور