Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@15:19:05 GMT

شنیده شدن صدای آژیر خطر در اطراف نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۳۹۷۵

صراط:

رسانه‌های صهیونیستی شامگاه یکشنبه از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند.

به گزارش فارس برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز از شنیده شدن صدای انفجار در شهرک سدیروت از شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها خبر دادند که صدای انفجار ناشی از راکتی است که از نوار غزه به سوی این شهر شلیک شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های اطراف شلیک شده است.

وی افزود که این راکت در منطقه‌ای باز در مجتمع شهرکی «سدیروت» و «شاعر نِگِو» برخورد کرده و تلفاتی به همراه نداشته است.

این شلیک راکت در حالی صورت می‌گیرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه امروز (یکشنبه) کابینه این رژیم، نوار غزه را به جنگ گسترده تهدید کرد.

فلسطینی‌ها در اعتراض به طرح ادعایی صلح آمریکا، ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه به فلسطین اشغالی را نیز از سر گرفته‌اند؛ موضوعی که تل آویو هنوز نتوانسته برای آن راه‌حلی بیابد.

دیشب نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شلیک یک فروند راکت از نوار غزه به سمت شهرکی در نزدیکی این منطقه شدند.

ساعاتی بعد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نقاطی در نوار غزه را هدف حمله قرار داده است. سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که در این حمله دو نقطه در نوار غزه متعلق به حماس را هدف قرار گرفته است. 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رسانه های صهیونیستی آژیر خطر نوار غزه صراط رژیم صهیونیستی شهرک های اطراف اطراف نوار غزه شنیده شدن صدای نوار غزه خبر دادند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی