Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در نشست با جمعی از بزرگان عشایر و معتمدین شهرستان گفت: عشایر پشتیبان همیشگی مقام معظم رهبری در تمام دوران انقلاب هستند.

او با اشاره به نقش معتمدین و سران عشایر در جامعه بیان داشت: برای ایجاد وحدت در شهرستان باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: هرجا بزرگان طوایف و معتمدین شهرستان حضور پررنگ در صحنه دفاع از ارزش‌ها داشته اند، نتیجه‌ای جز موفقیت و سربلندی برای کشور به همراه نداشته است.

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور عزیزان در این نشست، اظهار کرد: عشایر شهرستان حمیدیه با وجود ارتباطی که با دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی دارند، همراه و پشتیبان همیشگی ولایت فقیه در تمام دوران انقلاب اسلامی بوده و هستند.

در این نشست سادات، سران عشایر و معتمدین شهرستان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، آمادگی خود را جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عشایر عرب دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی معتمدین شهرستان پشتیبان همیشگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود