Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:45:23 GMT

اینتر 4-2 میلان: بازگشت بزرگ نرآتزوری برای صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۴۳۹۵

اینتر 4-2 میلان: بازگشت بزرگ نرآتزوری برای صدرنشینی

اینتر با برتری 4-2 مقابل میلان، به صدر جدول رقابت های سری آ صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در دیدار امشب ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما با زدن 4 گل در نیمه دوم، به سه امتیاز باارزش این دیدار دست پیدا کردند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 10 بود که روی اولین موقعیت جدی بازی، میلانی ها می توانستند به گل برسند اما ضربه هاکان چالهان اوغلو به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 20، این بار نوبت اینتری ها بود که روی یک ضربه کرنر به گل برسند ولی ضربه سر دیگو گودین، راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد.

چهار دقیقه بعد، روی حرکت خوب لوکاکو و پاس رو به عقب او، ماتیاس وسینو صاحب موقعیت شد اما واکنش به موقع دوناروما، مانع باز شدن دروازه روسونری شد.

در ادامه این میلانی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 40 به گل رسیدند. روی ارسال بلند کاستیخو بود زلاتان بالاتر از گودین ضربه سر را زد و شیرجه ناکام هاندانوویچ این فرصت را در اختیار آنته ربیچ قرار داد تا با یک ضربه ساده، کار را تمام کند.

بعد از این گل این اینتری ها بودند که تا اندازه ای پیش کشیدند اما میلان بود که در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، به گل دوم رسید. این بار روی ضربه کرنر کاستیخو، توپ با دخالت فرانک کسیه در مقابل دروازه به زلاتان رسید و او هم با ضربه سری نه چندان محکم، هاندانوویچ را مغلوب کرد و نیمه اول با برتری 2-0 میلان به پایان رسید.

 

ادامه دارد...

آث میلان اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد

در مهمترین دیدار هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست مسابقه به کسل کننده‌ترین شکل ممکن به پایان رسید، اما در نیمه دوم یوونتوس نمایش به مراتب بهتری داشت و موقعیت‌های متعددی روی دروازه میلان خلق کرد، اما مارکو اسپورتیلو با واکنش‌های تماشایی خود، مانع از بازشدن دروازه تیمش شد.

این تساوی بیشتر به نفع میلان بود تا یوونتوس. روسونری با این یک امتیاز، ۷۰ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه دوم تثبیت شد. یوونتوس هم ۶۵ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم به خطر افتاد. بولونیا در صورت پیروزی در بازی فردا مقابل اودینزه، جای یووه را در رتبه سوم خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد