Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از نوسازی یک‌هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی در شهر همدان با ارائه تسهیلات با سود ۴ درصد به تاکسیداران خبر داد.

سید محمد پوروخشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه نوسازی تاکسی‌های شهر اظهار کرد: شهردار و شورای شهر هم پیگیر هستند از طریق اعطای تسهیلات به تاکسیداران یک‌هزار و ۱۰۰ تاکسی فرسوده نوسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوسازی تاکسی‌ها را در فازهای مختلف عنوان کرد و گفت: فاز اول برنامه خروج پیکان‌های فرسوده است و فاز بعدی نیز برای تاکسی‌‌هایی که عمر بالای ۱۰ سال دارند در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به اینکه امیدواریم تاکسی‌های همدان به مدت یک یا دو سال با تدابیر لازم نوسازی شوند گفت: در حال حاضر قیمت یک تاکسی ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان است اما وام آنها ۲۵ میلیون تومان است بنابراین که امکان نوسازی از سوی تاکسیدار وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شهردار هم به دنبال حل مشکل و افزایش وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان است خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد و با وام با سود ۴ درصد شهرداری، طرح نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

پوروخشوری با اشاره به اینکه مجوز لازم از شورا دریافت شده و اگر با بانک قرارداد ببندیم رونمایی طرح انجام می‌‌شود گفت: مسوولان مدیریت تاکسیرانی پیگیر هستند تا کار انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر این مهم به نتیجه برسد سال بعد اتفاق خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی رخ خواهد داد افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته هر بار نوسازی ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه تاکسی انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تاکید کرد: برای شهر همدان به عنوان یک کلانشهر و پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین زیبنده نیست تاکسی‌های پیکان فرسوده داشته باشد، هرچند در کلان‌ شهرهای دیگر تاکسی پیکان فرسوده وجود دارد اما ما به دنبال پیشرو بودن در این زمینه‌ایم.

وی با بیان اینکه پیگیر نوسازی یک‌هزار و صد تاکسی در شهر همدان هستیم به شرطی که خودروسازان این خودروها را تامین کنند گفت: به دنبال این هستیم تاکسیران با آورده کمی تاکسی خود را نوسازی کند.

پوروخشوری با اشاره به اینکه تاکسی‌های فرسوده باعث آلودگی می‌‌شوند و به مبلمان شهری هم آسیب می‌زنند گفت: امیدوارم برای سال بعد دغدغه شهروندان را کم کنیم و ناوگان به‌روزی داشته باشیم که خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد کار انجام شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوسازی تاکسی حمل و نقل عمومی میلیون تومان نوسازی تاکسی شهر همدان یک هزار شهر هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است