Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:46:58 GMT

محسن تنابنده یک قاتل سریالی در «عنکبوت»

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۴۶۲۳

محسن تنابنده یک قاتل سریالی در «عنکبوت»

ابراهیم ایرج‌زاد در دومین تجربه کارگردانی‌اش به سراغ یک سوژه ملتهب رفته و فیلم سینمایی «عنکبوت» را ساخته که خارج از بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه نمایش داده می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «عنکبوت» که پیش از اکرانش با موضوعی که دارد و البته عدم راه‌یابی به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ساز شده امشب برای اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم ایرج‌زاد پیش‌تر با فیلم سینمایی «تابستان کوتاه» در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین فیلم نگاه نو را از آن خود کرده است.

عدم راه‌یابی «عنکبوت» به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر و قرار گرفتن آن در بخش رزرو باعث اظهار نظرهایی از سوی کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم شد که بسیاری افراد را برای دیدن این فیلم کنجکاو کرد. جواد نوروزبیگی که دو فیلم «کشتارگاه» و «خون شد» را در جشنواره دارد، در یک گفت‌وگو «عنکبوت» را بهترین فیلم خود دانست که آن را کنار گذاشته‌اند.

ابراهیم ایرج‌زاد نیز در گفت‌وگویی تأکید کرد که قرار بر دیده نشدن این فیلم است و نباید منتظر ماند تا «عنکبوت» در جشنواره اکران شود. این اظهارنظرها می‌تواند اهمیت دیدن «عنکبوت» را بیشتر کند تا دلیل کنار گذاشتن این اثر سینمایی از جشنواره فجر مشخص شود.

یکی از نکات جالب توجه درباره «عنکبوت» موضوع آن است که به زندگی یک قاتل سریالی پرداخته و گفته می‌شود محسن تنابنده در ایفای این نقش به خوبی ظاهر شده است.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «عنکبوت» به شرح زیر است:

«عنکبوت» روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌شناسی و نقد نگاه تند او است.

کارگردان: ابراهیم ایرج‌زاد

تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی

بازیگران: محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان بخش، فرید سجادی حسینی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، گلنوش قهرمانی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، غلامعلی رضایی، حمید حاجی محمدزاده، میثم دامن زه، حامد شیخی، رضا شیخ انصاری، سید جمشید حسینی، آویسا سجادی، سحر عبدالهی، امیر سیدی

دیگر عوامل این فیلم سینمایی به این شرح است: کارگردان : ابراهیم ایرج زاد، تهیه کننده : جواد نوروزبیگی، نویسنده : اکتای براهنی، مدیر فیلمبرداری : محمود کلاری، طراح چهره پردازی : مجید اسکندری، طراح صحنه : آیدین ظریف، طراح لباس : نازنین خزاعی، مدیر صدابرداری : طاهر پیشوایی، مدیر تولید : شهاب علی بخشی، مدیر تدارکات : حسین میرزامحمدی، فیلمبردار : سام سلیمانی، دستیار اول کارگردان : محمدرضا کشمیری، برنامه ریز : سیدجواد حسینی، منشی صحنه : مرجان تاجیک، عکاس : حبیب مجیدی، پشت صحنه : باران جعفری، جلوه های ویژه کامپیوتری : سینا قویدل، جلوه های ویژه میدانی : آرش آقابیک.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عنکبوت ابراهیم ایرج زاد محسن تنابنده سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر ابراهیم ایرج زاد جواد نوروزبیگی محسن تنابنده فیلم سینمایی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

آفتاب‌‌نیوز :

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • این خبرها را از دست ندهید