Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@17:48:25 GMT

قرنطینه کامل انتقال داده شدگان از ووهان به برلین

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۰۷۵

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، پزشک مسئول بیمارستان صلیب سرخ «کوپِنیک» برلین درباره شهروندان آلمانی که با یک فروند هواپیما از ووهان چین به آلمان بازگردانده شده اند، گفت: ما در این مرکز، تدابیر امنیتی را در نظر گرفته ایم. طبیعی است از حمایت‌های مالی در این ارتباط نیز برخوردار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر این بیمارستان نیز در فاصله مناسبی با ایست‌های بازرسی امنیتی قرار دارند. از دیروز که مهمانان ما به اینجا آمدند به طور کامل آن‌ها را در قرنطینه نگه داشتیم و آن‌ها را از سایر کادر پزشکی بیمارستان جدا کردیم.

قرار است این افراد به مدت دو هفته در این مرکز درمانی در قرنطینه قرار داشته باشند. انتقال داده شدگان از چین به آلمان به طور کامل از سایر بخش‌های این بیمارستان، جداسازی شده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آلمان اتباع آلمانی چین بازگرداندن هواپیما قرنطینه جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، مصاحبه پذیرفته شدگان در بهزیستی، روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

با توجه به اعلام نتایج مرحله دوم معرفی‌شدگان آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان، از طریق تماس تلفنی انجام می شود و مصاحبه‌ها در شیفت های صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و شیفت عصر نیز ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ انجام می شود و مدت زمان تقریبی برای مصاحبه هر فرد بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در نظر گرفته شده است.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود

کد خبر 6093070

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان