Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:26:13 GMT

محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در شهر یزد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۴۰۳

محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در شهر یزد مشخص شد

سرهنگ رضا زارع روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ساعت ۶ صبح فردا سه‌شنبه ،  مسیر میدان آزادی(باغ ملی)، میدان مارکار و تقاطع شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی( مجاهدین) بسته است.

به گفته وی همچنین چهار راه شهید رجایی به طرف بلوار امامزاده جعفر، مجموعه پشت امیر چقماق و تمام خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی  به روی خودروها بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور یزد بیان داشت: از مسیر میدان بعثت به خیابان قیام، سه راه مهدی و خیابان امام  (ره) به سمت چهار راه شهدا  ، ممنوعیت تردد برقرار است.

زارع گفت:  در روز راهپیمایی از تردد موتورسیکلت در این مسیرها ممانعت می‌شود  و در صورت پارک خودرو در این مسیرها ،  خودرو  با یدک‌کش به پارکینگ منتقل می‌شود.

رییس پلیس راهور یزد گفت: خودروهای پارک شده در این مسیر، از ساعت ۲۴ امشب به پارکینگ منتقل می‌شود بنابراین  مردم از پارک خودرو در مسیرهای یادشده خودداری کنند.

زارع از شهروندان خواست با وسایل نقلیه عمومی که  برای جابه جایی به سمت این مسیرها پیش‌بینی شده  است استفاده کنند.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۲ مسیر میدان آزادی( باغ ملی) و بعثت به طرف چهارراه شهدا و تکیه امیرچقماق در شهر یزد برگزار می‌شود.

سعید زارع در گفت و گو با ایرنا افزود:  راهپیمایی در شهر یزد روز سه‌شنبه برابر ۲۲ بهمن از ساعت  ۹ صبح از ۲ مسیر یادشده آغاز می‌شود و مردم در صفوفی فشرده با عبور از خیابان‌های فرخی، امام (ره) و میدان شهدا و نیز خیابان قیام در تکیه امیرچقماق تجمع می‌کنند.

وی ادامه داد: در پایان مراسم سخنرانی و چندین برنامه فرهنگی و هنری متنوع و شاد و قطعنامه سراسری قرائت می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: در طول مسیر و تا پایان مراسم توسط برخی اداره‌ها ، ارگان‌ها و تشکل‌ها برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌ شود.

زارع گفت: در این ارتباط برپایی نمایشگاه کتاب، عکس، برنامه‌های ورزشی، خاطره نویسی و نقاشی کودکان و نوجوانان نیز پیش‌بینی شده است .

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۹۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر  و بقیه در روستاها زندگی می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ۲۲ بهمن پلیس راهور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نمایشگاه کتاب یزد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مسیر میدان استان یزد شهر یزد یزد گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام

                                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز  با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور