Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:36:08 GMT

مرتضی تبریزی ، ایستادن دوباره روی پا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۴۳۰

مرتضی تبریزی ، ایستادن دوباره روی پا

مرتضی تبریزی در دوره قبلی مربیگری فرهاد در هر 5بازی مهره فیکس فرهاد بود و از امروز می تواند دوباره تبریزی روزهای خوب گذشته باشد.

به گزارش "ورزش سه " مرتضی تبریزی فوروارد خوب نه چندان روزهای دور ذوب آهن  اصفهان باآمار گل های دورقمی در هر فصل که با حمایت هواداران در آخرین روزهای نقل و انتقالات فصل گذشته به استقلال آمد و در اولین بازی خود  گل اول استقلال به تراکتورسازی تبریز زد، همچنان از دوران اوج خود فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تبریزی در این فصل در روزهای اول مربیگری استراماچونی به عنوان بازیکن اصلی استفاده می شد.عدم گلزنی او و موقعیت های از دست رفته در بازی های لیگ اورا از بازیکن فیکس به بازیکن نیمکت نشین تبدیل کرد. تبریزی در اواخر مربیگری استراماچونی یکی از گزینه های تعویض بودو همچنان گل نمی زد ،در دوران بدون مربی استقلال او با از دست دادن موقعیت گل صددرصدی استقلال دردقیقه 95بازی یکی از مسببین شکست در برابر ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی قلمدادشد.تبریزی که تا همین دو فصل قبل یکی از بهترین فورواردهای لیگ محسوب می شد و درمقطعی در اردوی تیم کی روش هم دیده شده بود،در نیم فصل بدون گل زده قصد جابجائی استقلال کرد و دقایقی برای واریز درخواست رضایتنامه باشگاه کم آورد تا همچنان فوتبالش را در استقلال دنبال کند.


تبریزی در 5 دیداری که فرهاد مجیدی در اواخر فصل گذشته هدایت استقلال را به عهده داشت  مهره فیکس سرمربی آبی ها برخلاف تفکرات وینفردفشربود و به خوبی پاسخ فرهاد با زدن سه گل در پنج دیدار داد و از عملکرد خود در پایان فصل دفاع کرد.بازگشت اعتماد به نفس و اطمینان خاطر از سرمربی در بازی های پایانی فصل گذشته او را احیا کرد.

 

تبریزی علیرغم بیلان خوب در دوران هدایت مجیدی در فصل گذشته ، در چهار بازی گذشته آبی ها  تنها سه دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرده است.آن هم در شرایطی که استقلال با چهار گل از حریف خود الریان جلو بوده است .


با توجه به حضور مثل MDMدر خط حمله استقلال و عملکرد فوق العاده شیخ دیاباته،ارسلان مطهری و مهدی قائدی و اعتماد فرهاد به این سه نفر و مصدومیت این روزهای دیاباته ، مرتضی باید از تک فرصت های بوجود آمده برای آمدن به زمین استفاده کند و دوباره خودش را به تفکرات فرهاد مجیدی هماننداواخر فصل گذشته تحمیل کند. یکی از همین روزها بازی امروز استقلال با الشرطه عراق در اربیل است که در صورت سیر طبیعی بازی و رضایت فرهاد از نتیجه ،تبریزی که  تجربه  بازی در لیگ قهرمانان آسیا را با خود یدک می کشدمی تواند یکی از گزینه های تغویض فرهاد باشد. با توجه به فشردگی بازی های استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و توان بازی تبریزی به عنوان وینگر و فوروارد نوک ،فرهاد هم همانند اواخر فصل گذشته به دنبال احیا تبریزی خواهد بود.

استقلال تهران مرتضی تبریزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مرتضی تبریزی اواخر فصل گذشته مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری

محمد فولادی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت، اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد_ مشکین دشت قطار تهران_ تبریز با این مرد برخورد کرد. وی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم