Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرسبزی گفت: همزمان با هفتمین و آخرین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر، فیلم «کانی و ستاره» به کارگردانی عبدالرضا مجلسی در روز ۲۱ بهمن برای کودکان و نوجوانان در سینما هنر یاسوج اکران می شود.

«محمدعلی پیرسبزی» با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: 14 فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال در سینما هنر یاسوج اکران می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فیلم ‌های جشنواره فجر و بخش کودکان در 26 نوبت درحال اکران هستند، اظهار داشت: این جشنواره در شهر یاسوج از 15 تا 21 بهمن درحال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه فیلم ها در یاسوج چهار نوبت در روز اکران خواهند شد، اضافه کرد: در بخش «سیمرغ پروانه‌ ها» ویژه کودکان و نوجوانان در مجموع پنج فیلم در استان اکران می‌ شود که این فیلم ها هر روز ساعت ۱۰ صبح در سینما هنر یاسوج اکران می شوند.

 

پیرسبزی یادآور شد: همزمان با هفتمین و آخرین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر، فیلم های «کانی و ستاره» به کارگردانی عبدالرضا مجلسی در روز 21 بهمن ساعت 10 صبح برای کودکان و نوجوانان در سینما هنر یاسوج اکران می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیمرغ پروانه ها جشنواره فیلم فجر اکران فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما فیلم سینما هنر یاسوج اکران کودکان و نوجوانان جشنواره فیلم فجر فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند