Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@14:50:50 GMT

انفجار گاز در یک منزل مسکونی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۵۳۴

انفجار گاز در یک منزل مسکونی در مشهد

ساعت24 -فرمانده انتظامی چناران گفت: در حادثه انفجار ناشی از نشت گاز در یک منزل مسکونی یک تن کشته و 3 نفر مجروح شدند.

سرهنگ بهنام اویسی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر انفجار در یک باب منزل مسکونی در یکی از روستاهای چناران که منجر به تخریب کامل منزل شده است، بلافاصله ماموران انتظامی به‌همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی چناران افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی اولیه مشخص شد بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز کل خانه تخریب و مرد 38 ساله بر اثر شدت جراحات در دم فوت و 3 تن دیگر نیز به‌شدت مجروح که توسط نیروهای امدادی، بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان آتش‌نشانی علت انفجار را نشت گاز اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع:فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: انفجار گاز مشهد منزل مسکونی نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت