Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این مرکز دارای ۱۲ تخت بوده و یک دستگاه ام آر آی سه تسلا، یک دستگاه آنژیو بای پلین و اتاق عمل هیبریدی در آن فعال است.

او گفت : برای راه اندازی این مرکز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزیه شده که با توجه به اینکه برخی تجهیزات پشتیبانی آن آماده نبود، ترجیح دادیم افتتاح آن به زمان دیگری موکول شود و به احتمال زیاد بهره برداری از این پروژه اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی به برخی پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی استان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان شهدای سرپل ذهاب بود که برای راه اندازی این مرکز با ۹ دستگاه و ۹ تخت فعال حدود ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او گفت: این اعتبار تنها صرف هزینه ساخت مرکز شده و دستگاه‌های دیالیز از قبل توسط خیرین خریداری شده بود که در بیمارستان بانگر از آن‌ها استفاده می‌شد و حالا به مرکز جدید دیالیز بیمارستان منتقل شده است.

مرادی ساخت پایگاه سلامت شهری در سرپل ذهاب و نیز ساخت مرکز بهداشت دیگر توسط خیرین سلامت را از دیگر پروژه‌های افتتاحی دانشگاه در دهه فجر امسال عنوان کرد وافزود: طی این مدت همچنین بخشی از هتلینگ بیمارستان طالقانی با صرف اعتبار شش میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

او از راه اندازی مرکز مراقبت‌های ویژه سکته حاد مغزی غرب کشور در بیمارستان فارابی به عنوان یکی دیگر از پروژه‌ها افتتاحی دانشگاه نام برد و افزود: برای راه اندازی این پروژه به همراه راه اندازی مرکز مانیتورینگ صرع غرب کشور در این بیمارستان حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح مرکز جامع سلامت کندوله هم خبر داد وافزود: برای افتتاح این مرکز هم حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

مرادی گفت: پروژه توسعه اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی هم با ۱۶ تخت آماده افتتاح بود که به علت برخی نواقص جزیی افتتاح آن به زمان دیگری موکول شد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری تومان هزینه شده برای راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی میلیارد تومان غرب کشور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی