Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز پایانی جشنواره فیلم فجر حدس و گمان ها خبر از انتخاب یکی از پنج فیلم انتخاب مردمی توسط داوران می دهد.

سال خوش کیفیتی را به لحاظ تولیدات سینمایی در جشنواره فیلم فجر پشت سر نگذاشتیم اما تنوع تولیدات و خارج شدن تولیدات از پایتخت تفکر عمیقی است که می تواند در آینده سینمای ایران به لحاظ رنگامیزی ژانر و  تعدد موقعیت و جغرافیا موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم کم به لحظات حساس و پر دلهره اعلام نتایج نزدیک می شویم و پیش بینی می شود نظرات داوران حداقل در انتخاب بهترین فیلم به آرای مردمی امسال نزدیک باشد.

بی تردید پنج فیلم مورد نظر مردم و مخاطبان عام به نظرات داوران هم نزدیک است اما در میان این پنج فیلم جایی برای فیلم های مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی کیا و...وجود ندارد در حالیکه قطعا این دو فیلم در بخش های مختلف کاندید هایی خواهند داشت.

در راهرو های پردیس سینمای ملت شنیده شد درخت گردو  و روز صفر جز فیلم های پر سر و صدای اختتامیه خواهند بود و البته از مغز استخوان ، آبادان یازده٦٠  ، شنای پروانه و شاید آن شب  و در مواردی دوزیست  هم بسیار خواهیم شنید.

جدا از پیمان معادی ،فرامرز قریبیان، جواد عزتی ،پریناز ایزدیار ، امیر جدیدی، فاطمه معتمد آریا،پانته آ پناهی ها امسال شاهد درخشش بازیگرانی چون سعید آقاخانی، لیلا زارع، نسرین مقانلو، علیرضا کمالی نژاد، محسن تنابنده، مریم مقدم، بابک حمیدیان، علی ثانی فر، رویا افشار،پوریا رحیمی سام،سعید پور صمیمی، هادی حجازی فر، امیر جعفری، ستاره پسیانی، سام درخشانی، میرسعید مولویان، امیر آقایی، مانی حقیقی، مینا ساداتی، مینو شریفی و ... هم در جشنواره فیلم امسال بودیم.

از سبک روایت و نوع ایده پردازی  در کارگردانی محمد حسین مهدویان، محمد کارت، ابراهیم حاتمی کیا ، مهرداد خوشبخت، برزو نیک نژاد، حمید رضا قربانی و البته سعید ملکان در اولین تجربه کارگردانی اش  هم نمی توان راحت گذشت.

پیروز قهرمانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پيمان معادي مجتبي احمدي درخت گردو ابراهيم حاتمي كيا سيمرغ سعيد ملكان پريناز ايزد يار جشنواره فیلم فیلم فجر پنج فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده بر اساس نظر داوران تجلیل به عمل می‌آید و به تمامی نفرات شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم، استاندار البرز، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور برای عموم مردم شهرستان ساوجبلاغ آزاد است.

کد خبر 6097823

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ