Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی مقدم با بیان اینکه قطعا ناظران سیاسی در دنیا نگاه شان به جمهوری اسلامی است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات رفتاری غرب را تغییر می دهد.

«حسین کنعانی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد حضور مردم و شرایط راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال گفت: قطعا ناظران سیاسی در دنیا نگاه شان به جمهوری اسلامی است و می خواهند بدانند که چقدر این نظام اسلامی از پشتوانه مردمی برخودار بوده و مردم چگونه از نظام خود دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی افزود: مردم در مناسبت های گوناگون مانند تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان، روز قدس و سایر مناسبت ها همیشه حضور پررنگی داشته اند و این حضور آنها معیاری برای تغییر معادلات رفتاری غرب، دشمنان و دوستان ماست، به همین جهت باید در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را به آنها برسانیم که ملت ایران یکپارچه و منسجم در دفاع از سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایستاده و از آن حمایت می کنند.

 

دبیر کل جزب سبز خاطرنشان کرد: 22 بهمن را باید به یک همه پرسی تبدیل کرد، همه پرسی ای که مردم با حضور خودشان رای می دهند به تداوم انقلاب و ادامه سیاست های نظام جمهوری اسلامی در سطح بین الملل و داخل کشور ، حضور در این راه پیمایی مهر تایید بر اجرای این سیاست ها است.

 

کارشناس سیاست خارجی با تاکید بر نزدیکی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ادامه داد: دوم اسفند ماه  شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم که راهپیمایی بیست و دوم بهمن تکلیف انتخابات دوم اسفند را نیز مشخص می کند و شایعاتی را که برخی مطرح می کنند که این مراسم انتخابات، انتصابات و یا نمایش است را پاسخ می دهد. حضور مردم در راه پیمایی 22 بهمن پشتوانه بسیار محکمی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات است و باید تلاش کنیم این پیام را در این راهپیمایی در داخل و خارج کشور به خوبی اعلام کنیم.

 

وی در مورد پیام جمهوری اسلامی در سطح بین الملل خاطرنشان کرد: مهمترین پیام جمهوری اسلامی در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب این است که ملت همچنان ایستاده اند و مقاومت و پایداری می کنند و هرچه فشار و تهدید و تحریم بر ما بیشتر شود، ملت ایران پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و از آن دفاع کرده و تکلیف دشمن را روشن می کنند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: معادلات 22 بهمن غرب احزاب نظام جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد

وزیر علوم درباره برگزاری کنکور نوبت اول امسال و همچنین نرسیدن دانش‌آموزان یک منطقه سیل‌زده به جلسه آزمون توضیح داد.

به گزارش مشرق، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بدو ورود به یاسوج در جمع خبرنگاران در خصوص خیزش دانشگاهیان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان دنیا را که از مظلوم دفاع می‌کنند می‌ستایم از همه دانشگاهیان می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی و درندگی و کشتن بانوان و کودکان فلسطینی حساسیت نشان دهند.

وی اظهار کرد: وقتی دانشگاهیان دنیا در مقابل این رژیم خونخوار و سفاک بایستند معادله تغییر خواهد کرد و دنیا بیشتر بیدار می‌شود، موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیم جدی‌تری در این خصوص خواهند گرفت.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کارهای مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

جذب نخبگان به صورت مستقیم به عنوان هیات علمی

زلفی‌گل تصریح کرد: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می کند نیاز به شرکت در فراخوان های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه ها معرفی می شوند.

وی ادامه داد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه های کنکور بورسیه می شوند بخصوص المپیادی ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می شوند.

وزیر علوم عنوان کرد: بورسیه صنعت را برای اولین بار در دولت سیزدهم طراحی کردیم و سال گذشته و امسال در دفترچه کنکور نیز آمده است.

زلفی‌گل تاکید کرد: با اتاق بازرگانی جلساتی داشتیم تلاش کردیم از صنایع مختلف خواستیم برای بورسیه رتبه‌ های برتر و جذب نخبگان اقدام انجام دهند که این قشر نگران آینده خود نباشند و در کشور بمانند.

وی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ائتلافی را تشکیل داده که تکنسین برای واحدهای صنعتی تربیت کند، دانشگاه علمی کاربردی چندین هزار نفر را با تضمین اشتغال براساس نیاز صنایع مختلف آموزش می دهد.

کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما...

وزیر علوم اظهار کرد: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد. براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود. الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور پنج زیرنظام مختلف بودیم.

زلفی‌گل افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.

وی بیان کرد: چند مورد مشکلات و تخلفاتی در کنکور امسال داشتیم برخورد شد که به هیأت مرتبط خود معرفی می شوند.

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت