Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:09:21 GMT

ابلاغ دستورالعمل شیوه نامه انضباطی به دانشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۸۱۹

رئیس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: برای جلوگیری از تضییع حقوق دانشجویان، دستورالعملی جهت وحدت رویه و اجرای صحیح آئین نامه و شیوه نامه انضباطی به دانشگاه ها ابلاغ شد.

به گزارش مهر، مجتبی صدیقی درباره ابلاغ دستورالعمل برای شورای‌های انضباطی دانشگاه‌ها جهت وحدت رویه و اجرای صحیح آئین نامه و شیوه نامه گفت: چون تفسیرهای متفاوتی ممکن است از ماده و بند های شیوه نامه انضباطی صورت گیرد، فرم های وحدت رویه ای تنظیم شده است که در آن توضیح داده است که برای هر بند و ماده باید از چه فرمی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر دانشجویی به شورای انضباطی احضار می شود مشخص شده که چه بند و چه فرمی را باید تکمیل کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: دراین فرم حقوق دانشجویان پیش بینی و اعلام شده است به عنوان مثال اعلام شده دانشجویی که احضار شده از چه امکانی می تواند استفاده کند.

وی افزود: یا اگر به عنوان مثال قرار است مدارکی جمع شود، حراست چگونه فرم ها را تکمیل کند در مجموع می توان گفت این بندها به صورت یکسان در دانشگاه ها اعلام شده تا استفاده و اجرا شود و از تضییع حقوق دانشجو جلوگیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دستورالعمل شیوه نامه انضباطی دانشگاه ها جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شیوه نامه انضباطی عنوان مثال دانشگاه ها وحدت رویه اعلام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد