Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، صدیقه عبدالهی اظهار داشت: به منظور ایجاد زمینه و شرایط افزایش انگیزه دانش آموزان در یادگیری و تعمیق، توسعه و کاربست آموخته های آنان در سال جاری، جشنواره جابر بن حیان و فرصت های متنوع یادگیری با مشارکت بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز دوره ابتدایی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای ارزشمند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نگاه ویژه به بحث پژوهش در مدارس است، افزود: در این راستا اجرای این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای آموزش پژوهش محور در بین دانش آموزان فراهم می کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: نهادینه کردن تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان و تقویت حس کنجکاوی و اشتیاق دانش آموزان به نوآوری و پرورش تفکر خلاق و حل مسئله با فراهم کردن زمینه خودباوری، خلاقیت، پویایی و نشاط در بین دانش آموزان از مهمترین اهداف این جشنواره است.

عبدالهی به دیگر اقدامات در راستای کیفیت بخشی و توسعه تکالیف مهارت محور اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره در هزار و ۸۵۰ کلاس دوره اول ابتدایی استان اجرا شده است.

وی اجرای فعالیت های مکمل و فوق برنامه جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بر اساس برنامه درسی در حوزه های تربیت و یادگیری در ۱۰۰ درصد کلاس های درس دوره ابتدایی و کیفیت بخشی به فرایند یاد دهی و یادگیری در کلاس های چندپایه مدارس روستایی با استقرار ۱۳۳ نفر راهبر آموزشی و تربیتی و تجهیز چهار هزار و ۵۳۵ کلاس دوره ابتدایی به امکانات هوشمند را از دیگر فعالیت های آموزشی و تربیتی در مدارس عنوان کرد.

کد خبر 4849189

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش كردستان جشنواره جابربن حیان سنندج دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شهرکرد بارش برف خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن بیرجند شیراز بین دانش آموزان آموزش و پرورش دوره ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901135

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند