Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان گفت: گام دوم انقلاب با خون سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش جهش و خیزش انقلابی بیشتری به خود گرفته است. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور شامگاه یکشنبه در همایش نقش مداحان و هیئت‌های مذهبی در پیروزی و پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی که به مناسبت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به نقش تعیین‌کننده تشکل‌های مذهبی درپیروزی انقلاب اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرمودند "این هیئت‌های مذهبی بودند که انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی با اشاره به دیگر فرمایشات امام(ره) بیان کرد: امام راحل انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از عاشورا و مکتب سیدالشهدا(ع) دانسته و بیان کردند "جرقه‌های قیام مردم ایران از محرم سال 42 آغاز شد."

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند "این مداحان، منبری‌ها و هیئت‌های مذهبی بودند که با برپایی مجالس روضه و زنده نگه‌داشتن عزای اهل‌بیت(ع) روح آزادی‌خواهی و زیر بار ظلم و ستم نرفتن و مبارزه علیه طاغوتیان را در بین مردم زنده کردند".

امام جمعه کرمان: وصیت‌نامه 40 صفحه‌ای حاج قاسم در چهلم سردار منتشر می‌شودامام جمعه کرمان: سردار سلیمانی سطح جبهه مقاومت را افزایش دادامام جمعه کرمان: دستاوردهای نظام و انقلاب دشمن را نگران و هراسان کرد‌ه است

وی با عنوان اینکه تشکل‌های دینی و مذهبی  در طول چهل ساله اول انقلاب نیز در همه صحنه‌های حساس نقش‌آفرین بودند گفت: ان‌شاالله در گام دوم انقلاب نیز مداحان و هیئت‌های مذهبی پای انقلاب و ولایت بمانند.

عربپور با اشاره نقش مداحان و هیئت‌های مذهبی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: مداحان و هیئت‌های مذهبی در بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی، تبیین شخصیت امام راحل، تبیین موضوعات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به ویژه موضوع مهم خانواده و سبک زندگی و اخلاق و معنویت و ترویج روحیه امید و نشاط در جامعه تلاش کنند.

وی دربخش پایانی سخنان خود به راهپیمایی 22 بهمن و تقارن آن با اربعین شهدای مقاومت اشاره کرد و افزود: اینکه گام دوم انقلاب با خون سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش جهش و خیزش انقلابی بیشتری به خود گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مداحان و هیئت‌های مذهبی جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس و هدایت جامعه برای حضور حداکثری و آگاهانه پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان انقلابی وجهادی تلاش کنند.

به گزارش تسنیم این همایش که با حضور مداحان و هیئت‌های مذهبی کرمان در حسینیه امام خامنه‌ای اداره اوقاف کرمان برگزار شد با اجرای گروه  همخوانی بسیج مداحان و خاطره‌گویی مبارزان انقلاب همراه بود.

در در این همایش بیانیه جامعه مداحان و هیئت مذهبی استان کرمان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی که نشآت گرفته از انقلاب فاطمی وعاشورایی بوده در طول عمر بابرکت خود حوادث و مشکلات زیادی را با یاری صاحب این کشور امام عصر (عج) و تحت رهبری امام خمینی رحمت الله‌علیه و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و حضورهمیشه درصحنه ملت بصیر پشت سر نهاده است.

رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی در "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و انسجام ملی"، "روحیه استکبارستیزی" و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه و پاسداری از ارزش ها" بوده وخواهد بود.

جامعه مداحان وهیئت‌های مذهبی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره جاودان امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به ویژه سرداردلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که بدست منفورترین دشمن اسلام آمریکای جنایتکار به خیل شهدا پیوستند و قیامتی به پا کردند از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار برای حضور گسترده و پرشور و باشکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن دعوت به عمل می‌آورد.

انشاالله باتوجه به اهمیت دهه فجر امسال و تقارن با اربعین سیدالشهدای مقاومت وهمرزمانش با (حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ) و انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان متعهد، باانگیزه، ولایی و انقلابی روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی دربرابر توطئه‌های استکبار جهانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مداحان و هیئت های مذهبی راهپیمایی 22 بهمن امام جمعه کرمان پیروزی انقلاب استان کرمان امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو