Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور پرشور در راهپمیایی ۲۲ بهمن امسال را موجب تقویت و ارتقاء امنیت ملی کشور دانست و گفت:  این حضورها ظرفیت‌های بزرگ ما را در عرصه اجتماعی رقم می‌زند و پیام‌های بزرگی را برای سیاستمداران دنیا به همراه خواهد داشت. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حضور پرشور در راهپمیایی 22 بهمن امسال را موجب تقویت و ارتقاء امنیت ملی کشور دانست و اظهار داشت: حضور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب می‌شود تا پشتیبانی و حمایت مردم از نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراسم دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن که با حضور میلیونی مردم برگزار خواهد شد، شاهد پاسخ محکمی از سوی ملت به زیاده‌خواهی‌های ترامپ و نیز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری خواهیم بود.

نماینده مجلس:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر تحریم‌ها استاسدی: راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از شئون قوی تر شدن استروحانی:حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ضربه دیگری به دشمنان است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: یکی از طرح‌های استکبار ایجاد رژیم منحوس و غاصب صهیونیست در منطقه است تا موقعیت منطقه را به خطر بیاندازد، 

حسن‌بیگی ادامه داد: دشمن با تمدید و تشدید تحریم‌ها به‌دنبال حل مشکل مردم نیست، بلکه می‌خواهند رژیمی را در منطقه برای رسیدن به منافع خود حفظ کنند و برای رسیدن به این هدف سختی و مصیبت‌های فراوانی را به ملت ایران و ملت‌‌های منطقه تحمیل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: حضور گسترده و پرشور آحاد مختلف در راهپیمایی 22 بهمن موجب می‌شود تا دشمن صهیونیستی در رسیدن به اهدافش در منطقه غرب آسیا ناکام بماند، دشمن با تمدید و تشدید تحریم‌ها به‌دنبال حل مشکل مردم نیست، می‌خواهند رژیمی را در منطقه برای رسیدن به منافع خود حفظ کنند و برای رسیدن به این هدف سختی و مصیبت‌های فراوانی را به ملت ایران تحمیل کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این حضورها ظرفیت‌های بزرگ ما را در عرصه اجتماعی رقم می‌زند و پیام‌های بزرگی را برای سیاستمداران دنیا به همراه خواهد داشت.

حسن‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که توانسته از ابتدای انقلاب ما را از سنگلاخ بزرگ و گردنه‌های سخت عبور دهد، حضور و انسجام ملی مردم در صحنه بوده که این پایداری ما را رقم می‌زند و در معادلات جهانی بسیار اثرگذار است و  ملت ایران نیز با هر گرایش فکری و نگاهی که دارند در روز 22 بهمن برای حفظ کرامت ایران اسلامی در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس ابوالفضل حسن‌بیگی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مردم در راهپیمایی 22 بهمن ارتقاء امنیت ملی کشور برای رسیدن حضور پرشور رقم می زند ملت ایران بهمن موجب تحریم ها حسن بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران