Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به نوعی از ۱۵ خرداد سال ۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا به پیروزی رسیدن آن در سال ۵۷ موضوعات و چالش‌های مختلفی را سپری کرده و انقلابیون در سالیان مختلف وارد مقوله انقلاب اسلامی می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آن روزگار شعارهایی مانند «درود بر خمینی» که در مکان‌هایی مانند حوزه علمیه فیضیه قم سر داده می‌شد به عنوان یک ماجراجویی بسیار خطرناک به حساب می‌آمد و تأثیر آن مانند موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد در روزگار فعلی ما بود.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: روزگاری در تحولات انقلاب اسلامی که در مدرسه فیضیه در سال ۵۴ اتفاق می‌افتد هنگامی که یک نوجوان دانش آموز برای حمایت از انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می‌کرد روحیه طلبه‌های حاضر در مدرسه فیضیه چندین برابر می‌شد که گروهی به جز طلاب هم به سمت انقلاب اسلامی رو آورده اند ولی امروز مشاهده می‌کنیم که در بسیاری از نقاط مختلف دنیا مردم و سیاستمداران سخنان انقلاب اسلامی را تکرار می‌کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به توسعه انقلاب اسلامی عنوان کرد: در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی حد و مرز انقلاب اسلامی در مدرسه فیضیه بود، در زمان جنگ تحمیلی مرز انقلاب اسلامی جغرافیای ایران بود ولی امروز مرز انقلاب اسلامی در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی به کشورهایی مانند غزه، لبنان، سوریه، عراق و غیره رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: قیام مردم ایران در سال ۵۷ سبب پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شد پس بنابراین امیدواریم قیام مردم جهان در مقابل استکبار جهانی سبب ظهور امام زمان (عج) شود.

وی با اشاره به رشد فضاهای معنوی و اسلامی در سراسر جهان بیان کرد: اربعین ۲۰ میلیونی امام حسین (ع) امروز در شرایطی برگزار می‌شود که در روزگاری حتی ۲۰ نفر هم در آن شرکت نمی‌کردند که این مهم توسعه دستورات دینی و اسلامی را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: در آغاز انقلاب اسلامی یک دسته از مردم پیشتاز انقلاب، یک دسته مخالف انقلاب و یک دسته هم بی تفاوت نسبت به انقلاب بودند که آن وضعیت را امروز هم در گام دوم انقلاب که با عنوان مقاومت اسلامی شناخته می‌شود را می‌توانیم به راحتی مشاهده کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه هر کسی ماهیت مقاومت اسلامی را متوجه بشود طرفدار این جریان می‌شود، بیان کرد: در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی آغاز شده است و جوانان و مردم باید مسیر این انقلاب را با فعالیت، تفکر، اندیشه، کوشش و جهاد دنبال کنند تا بدین وسیله سبب به ثمر رسیدن انقلاب امام زمان (عج) شویم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا پیروزی انقلاب اسلامی حوزه علمیه دانش آموز غزه آستانه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرز انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی مدرسه فیضیه مقاومت اسلامی یک دسته سال ۵۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر می‌شود..

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • مکتب کلامی امام صادق علیه السلام و امتداد آن تا عصر حاضر
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)