Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان روز گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر تعطیلی مدرسه روستای ابگل شهرستان منوجان به علت نداشتن معلم منتشر شد که آموزش و پرورش استان کرمان، دلیل تعطیلی این مدرسه را تشریح کرد.

"امید سلاجقه" رییس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمان درباره تعطیلی این مدرسه به ایسنا گفت: این مدرسه دارای دو دانش‌اموز بود که از طریق طرح «روستا مرکزی» مشکل نداشتن معلم و تعطیلی این مدرسه را حل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ۲ دانش‌آموز به مدرسه‌ای در ۷ کیلومتری روستای مجاور خود برای ادامه تحصیل انتقال داده شدند که در این راستا آموزش و پرورش هزینه‌های رفت و آمد این دو دانش‌آموز را متقبل شده است.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ۶۱۰ مدرسه با تعداد دانش‌آموزان زیر ۱۰ نفر به منظور رعایت عدالت آموزشی و جلوگیری از بازماندن کودکان از تحصیل، دایر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدرسه استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان تعطیلی این مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند