Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام سردار سلیمانی در ساختمان آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای غدیر سوادکوه یاد‌آور نام و یاد آن بزرگ‌مرد ایثار، شهادت و ولایت‌مداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الغدیر سوادکوه در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید و با توجه به اینکه آن سال بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری با نام سال امام علی(ع) نام‌گذاری شد و وجود ۲ عید غدیر در آن سال این مرکز فنی و حرفه‌ای با نام غدیر نام‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر نام مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با نام سردار سلیمانی از موضوع‌هایی است که در رسانه‌های اجتماعی بازتاب داشت.

* مجتمع العذیر و ساختمان آموزشی سردار سلیمانی

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای الغدیر شهرستان سوادکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، از بالا‌تر‌بودن فعالیت‌های آموزشی این مرکز از تعهد آموزشی مصوب خبر داد و گفت: تعهد آموزشی سال ۱۳۹۸ که توسط استان اعلام شد، ۸۵ هزار نفر ساعت تعهد آموزشی بود که تا امروز ۹۷ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آموزش برگزار کردیم.

آرش صفری افزود: در سال ۱۳۹۸ تعداد ۴۲۷ کار‌آموز در شهرستان سوادکوه آموزش دیدند و ۴۹ کارآموز کار و دانش هم با قراردادی که با آموزش و پرورش داریم را هم آموزش دادیم و مرکز ما در بین ۵ مرکز آموزشی برتر استان به دلیل کیفیت آموزش و مربیان قرار دارد.

وی در پاسخ به سؤال فارس درباره حواشی نام‌گذاری جدید در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه خاطرنشان کرد: ما دو ساختمان اداری و آموزشی داریم که نام مجتمع و درب ورودی آن با نام الغدیر است که تابلوی جدید آن در چند روز آینده نصب می‌شود و ساختمان آموزشی ما با نام سردار حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری می‌شود.

* نام سردار سلیمانی در ساختمان آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای غدیر سوادکوه

فرماندار سوادکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه مقرر شده بود تا جلسه مشورتی درباره نام و شرایط مرکز فنی و حرفه‌ای انجام شود ولی شاهد برنامه‌ریزی برای نصب تابلو بودیم، افزود: نامگذاری با نام غدیر و سردار سلیمانی خوب است ولی شایسته است تا به درستی اجرایی شود.

* نام‌ سردار سلیمانی بر مرکز سیار فنی و حرفه‌ای شیر‌گاه

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری، با اشاره به اینکه دستگاه ما آموزشی است، گفت: نام مرکز فنی و حرفه‌ای سوادکوه الغدیر است و نام ساختمان‌های آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای سوادکوه با نام سردار شهید سلیمانی نام‌گذاری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آینده مرکز سیار فنی و حرفه‌ای در شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با نام سردار شهید سلیمانی نام‌گذاری می‌شود.

* هماهنگی همه‌جانبه برای برنامه‌های دهه فجر

دهه فجر به‌عنوان دهه پیروزی انقلاب اسلامی فرصت بزرگی برای بیان دستاورد‌ها و یاد‌آوری ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است و برنامه‌های اصلی، مهم و دارای ابعاد مختلف باید در این دهه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

برگزاری جلسات مختلف ستاد دهه فجر هم با هدف هماهنگی همه‌جانبه برای استفاده بهینه از دهه فجر برای خدمت به مردم است و لازم است تا هماهنگی شهرستانی کاملی برای آن تدارک دیده شود.

ستاد گرامیداشت دهه فجر با جمع‌آوری برنامه‌های مختلف ادارات و نهاد‌ها اقدام به تنظیم برنامه‌های برجسته شهرستانی می‌کند و لارم است نظارت و هماهنگی اثر‌گذاری بین ادارات و نهاد‌ها با ستاد مورد توجه باشد.

سردار سلیمانی اسوه مردانگی، تعهد، ولایت‌مداری و وطن‌دوستی است و نام و یاد او باید در اماکن و رویداد‌ها و مناسبت‌های مختلف با حفظ شأن و شخصیت او، نمود داشته باشد و باقی‌ماندن نام این سردار بزرگ در ساختمان فنی و حرفه‌ای با اصلاح برخی کلمات مورد انتظار است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی آموزش سوادکوه غدیر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سلیمانی نام گذاری می شود مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سوادکوه فنی و حرفه ای خبرگزاری فارس نام سردار تعهد آموزشی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد

ایسنا/مازندران مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه گفت: تعیین تکلیف اردوگاه «سی پی» به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش اقدام مهمی بود که بعد از ۳۰ سال انتظار در دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

علی خلیل نژاد ۱۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران پیوست فرهنگی را یکی از الزامات برنامه‌های تدوین شده است مجموعه عنوان کرد.

وی در خصوص ظرفیت‌های آموزشی و زیرساخت‌های موجود در شهرستان گفت: ۵۲ مدرسه شهری و روستایی، ۵۰۰۴ دانش آموز، بیش از ۵۵۰ پرسنل، ۱۱۳ کلاس درس و ۱۱ مدرسه چندپایه، مهمترین داشته‌های آموزش و پرورش سوادکوه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی، بررسی و حل چالش‌ها، اختصاص یک میلیارد تومان برای مدرسه آیت‌الله خامنه‌ای پل‌سفید و ۵۰۰ میلیون برای مکان دانشگاه پیام نور سابق زیراب، خرید تجهیزات مدارس به میزان چندین برابر مصوب کمیته برنامه ریزی، آسفالت ۶ مدرسه، خرید تجهیزات ورزشی با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، اختصاص امتیاز ۲ مرکز جامع سنجش و آموزش که کد سازمانی گرفته شد و استقرار مدرسه استثنایی تربیت در زیراب نیز بخشی از عملکرد آموزش و پرورش سوادکوه در سال گذشته بود.

وی افزود: همچنین تعیین تکلیف اردوگاه «سی پی» به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش اقدام مهمی بود که بعد از ۳۰ سال انتظار به سرانجام رسید.

خلیل نژاد به تعامل و همکاری خیرین مدرسه‌ساز با اداره آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سال گذشته مجمع خیرین مدرسه یار آموزش و پرورش سوادکوه تشکیل شد و ۵۰ مدرسه را با کمک خیرین برای تعمیر، تجهیز و رنگ آمیزی و سیستم نرم افزاری و سخت افزاری برنامه‌ریزی شد.

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه با بیان اینکه این شهرستان هشت معلم شهید و ۲۷ شهید دانش‌آموز دارد، خاطر نشان کرد: همایش ۸۰۰ نفره دختران حاج قاسم و یادواره شهدای معلم و دانش آموز در طرح لاله‌های روشن از مقاومت تا شهادت در همه مدارس با یک شهید شاخص در راستای حرکت در مسیر شهدای معلم و دانش آموز برگزار شد.

وی در خصوص دفتر خبرگزاری پانا گفت: دفتر خبرگزاری پانا مختص دانش آموزان را در سال گذشته افتتاح کردیم تا دانش آموزان علاقمند به حوزه خبر در این مجموعه فعالیت کنند؛ به همین خاطر۷۰ نفر از دانش آموزان استعدادیابی شدند و کلاس‌های آموزشی و مهارت‌افزایی برای آنان برگزار شد.

فعال شدن شورای ورزشی آموزش و پرورش شهرستان، برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی با حضور ۱۲۰ دانش‌آموز دختر و ۶۰ دانش آموز پسر، یادواره شهدا و تشییع شهدای خوشنام در ۶ مدرسه و مکان آموزش و پرورش، ثبت نام هزار و ۷۹۰ دانش آموز در پایگاه‌های اوقاف فراغت، برگزاری المپیاد دانش آموزی در ۵۰ مدرسه، انجام دو دوره بازی‌های بومی محلی دانش‌آموزی، کمک به عتبات عالیات و پویش نذر حسینی با استقبال دانش‌آموزان، حضور ۱۲۰ دانش آموز و ۴۰ فرهنگی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، تعامل نزدیک با ادارات و نهادها، مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام که بنیاد برکت و اهدای ۱۳۰ میلیونی مواد دندان پزشکی قرارگاه پیشرفت و بنیاد برکت برای ترمیم دندان دانش آموزان مقطع ابتدایی از مهمترین رخدادهای آموزش و پرورش سوادکوه در سال گذشته بود.

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه در پایان از انتخاب ۳ معلم نمونه استانی و ۸ نمونه شهرستانی و منتخب آموزشگاهی با نظر مدیر مدرسه اشاره کرد و گفت: در مقطع ابتدایی مریم فرهادپور، در مقطع متوسطه اول فرحزاد کریمی و در مقطع متوسطه دوم اعظم امیری راه یافته استانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر