Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@16:27:38 GMT

مشارکت حداکثری اولویت اصلی انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۶۶۳۶

مشارکت حداکثری اولویت اصلی انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان گفت: در آستانه دو رخداد بزرگ و مهم قرار گرفته ایم که نخستین جریانی که باید وظیفه شناسانه در آن حضور پیدا کنیم، راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال ۲۲ بهمن از سال‌های دیگر مهم‌تر است، زیرا در آستانه چهلمین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت قرار داریم که استان کرمان افتخار دارد این شهید را به جهان اسلام تقدیم کرده و حضور پررنگ‌تر از قبل در راهپیمایی وظیفه ماست.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: رخداد مهم دیگر که چهار سال سرنوشت بخش مهم و موثر کشور را رقم می‌زند، انتخابات مجلس است که به نظر می‌رسد در این انتخابات سه وظیفه مهم فرا روی ماست که هر چه بهتر انجامشان بدهیم دشمن مایوس شده و هر چه در انجام این وظیفه‌ها قصوری داشته باشیم، دشمن بیشتر خوشحال می‌شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حساس کشور باید هرچه در توان داریم به وظایفمان عمل کنیم، گفت: اولین وظیفه، حضور گسترده در انتخابات است که هر چه درصد مشارکت بالاتر باشد مجلس قوی‌تر خواهد بود، زیرا از پشتوانه قوی برخوردار است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه اگر کسی در تقسیم بندی و رده بندی نامزد‌های انتخابات حتی چند درصد بر دیگران ارجحیت داشته باشد، در نگاه کلی کشور و استان قابل توجه است، عنوان کرد: نماینده مجلس ماموریت ملی دارد که با انتخاب و رای ما این ماموریت به عهده اش گذاشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: وظیفه دیگر که به بعد از انتخابات مربوط است، همراهی و همدلی و در واقع اخلاق انتخاباتی است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگی ولی فقیه اخبار فرهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی علیدادی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم