Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: برگزاری آزمون وسع هر ۶ ماه یک بار بر اساس مصوبه هیئت وزیران انجام می شود و در صورتی که افرادی نسبت به دریافت سبد حمایتی دولت استحقاق پیدا کنند با بررسی از طریق آزمون وسع نسبت به پرداخت آن اقدام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد شریعتمداری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان عسلویه عنوان کرد: فعالیت های دولت در طول سال همواره در حال اجرا است و در بخش های مختلف همچون وزارت نیرو به طور هفتگی مشارکت مردم و بخش دولتی را در تاسیس واحدهای مختلف حوزه انرژی شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز به لطف خدا در مرکز انرژی ایران و عسلویه و در این ایام و به مناسبت دهه فجر ۶۶ میلیارد تومان پروژه در بخش های گوناگون به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در عسلویه مراکز  اقتصادی عمومی فراوانی وجود دارد که برخی از آنها فعالیت های عمده اقتصادی در حوزه تولید مواد پتروشیمی بر عهده دارند. این منطقه در کنار بهره برداری عظیم از بزرگترین مرکز گازی جهان، دارای یک ذخیره ارزشمند گاز در دنیا و واحدهای متعدد پتروشیمی در دست احداث و توسعه است که هر کدام از اینها به اشتغال منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

وزیر کار تاکید کرد: به طور اکید تلاش داریم همه فعالیت های اقتصادی در منطقه، ابتدا در حوزه حمایت از بومیان و افراد محلی در کنار پروژه ها، در کنار منافع ملی این پروژه ها برای کشور ایجاد رفاه عمومی برای ساکنان منطقه و برخورداری بهتر مردم در پی داشته باشد. با کمال تاسف شواهد نشان می دهد که در این زمینه عقب ماندگی هایی داریم و تلاش خدمتگزاران مردم این است که در مدت زمان باقی مانده از عمر این دولت این فاصله تا حد مقدور کم شود.

شریعتمداری با اشاره به طرح های معیشتی در سطح کشور گفت: مهمترین طرح معیشتی ارائه سبد حمایت معیشتی دولت است که در ماه های اخیر این منابع برای حدود ۶۰ میلیون نفر جمعیت ایران با غلظت در شهرهای کمتر برخوردار توزیع شده است. همینطور به شکایت حدود ۳ میلیون و ۷۰ هزار خانوار که نسبت به بسته حمایتی تقاضای جدید داشتند و خود را مستحق دریافت می دانستند رسیدگی به عمل آمده است.

این مسئول بیان کرد: تا امروز در دو سه نوبت قریب به ۷۷۰ هزار خانوار که بر اساس تقاضاهای جدیدشان مشمول شناخته شدند به مجموعه کسانی که از سبد حمایتی برخوردار بودند اضافه شده است و این رسیدگی و برگزاری آزمون وسع هر ۶ ماه یک بار بر اساس مصوبه هیئت وزیران انجام می شود و در صورتی که افرادی نسبت به دریافت این سبد استحقاق پیدا کنند با بررسی از طریق آزمون وسع که به صورت متمرکز در سطح کشور انجام می شود نسبت به پرداخت آن اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ط

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انجام می شود سبد حمایتی آزمون وسع ماه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد فاز اجرا شد

ایسنا/هرمزگان ظهر امروز عملیات اجرایی پروژه احداث پل روستای خورگو از توابع مرکزی بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هفتم اردیبهشت با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزء برنامه‌ی اصلاحی است.

 دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی درمسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.  

به گزارش ایسنا، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم