Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@11:58:34 GMT

پاداش به مشترکان کم‌مصرف برق در شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۶۷۹۶

پاداش به مشترکان کم‌مصرف برق در شوشتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدحمید پیش‌نماز بیان کرد: با جلب همکاری مشترکان عمده و مدیریت مصرف در این شهرستان، در تابستان سال جاری بیش از ۱۰ مگاوات پیک بار در ساعات اوج مصرف کاهش یافت.

وی افزود: همکاری مشترکان بزرگ در تابستان از اقدامات وزارت نیرو برای گذر از پیک مصرف شبکه بدون خاموشی و برقراری برق پایدار در تابستان است که در همین زمینه در شهرستان شوشتر با همکاری ۳۰۵ اشتراک و کاهش ۱۰ مگاواتی پیک مصرف تابستانی با کمترین خاموشی سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره برق شهرستان شوشتر ادامه داد: از این تعداد ۷۳ مشترک کشاورزی با ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۵۲ اشتراک اداری بیش از ۸۴۰ میلیون ریال، جایگاه سی ان جی بیش از ۱۷۰ میلیون ریال، ۱۷ اشتراک تجاری بیش از ۳۶۰ میلیون ریال، ۳۴ مولد تامین برق بیش از ۲۰۰ میلیون ریال و ۵۶ اشتراک دیگر همکار در اوج مصرف برق نیز پاداش ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریالی گرفتند.

وی با قدردانی از مشترکان همکار در سال جاری افزود : امید است با همکاری بیشتر مشترکان در سال آینده نیز تابستانی را بدون خاموشی سپری کنیم.

کد خبر 483531 برچسب‌ها برق استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق استان خوزستان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.   عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.   آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.   برای دیدن تصاویر با کیفیت روی آنها کلیک کنید منبع: زومیت   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین