Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عباس گلاب خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ کشورمان در پنجمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای تازه ترین آثارش در چارچوب برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر می پردازد.

اخبار چهره ها - این خواننده موسیقی پاپ که طی ماه‌های گذشته تلاش کرده تا با ایجاد تغییراتی در سبک و سیاق موسیقایی خود شکل و شمایل متفاوت‌تری را از خود به نمایش بگذارد روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در چارچوب پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده طی هفته‌های اخیر نیز مجموعه کنسرت‌هایی را خارج از چارچوب جشنواره موسیقی فجر در تهران و شهرستان های مختلف میزبانی می کند.

امیرعباس گلاب از جمله هنرمندان فعال و شناخته شده موسیقی پاپ است که از سن هفت سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود آغاز کرد. وی در سن ۱۴ سالگی نواختن گیتار را آغاز و گرایش خود را نوازندگی به سبک پاپ و راک متمرکز کرد. او بعدها با فرمان فتحعلیان آشنا و بعد از آن شروع به آموزش گیتار فلامنکو کرد. این هنرمند سپس تجربیات خود را در حوزه‌های آهنگسازی و ترانه سرایی نیز گسترده کرد.

وی که دارای تحصیلات موسیقی است برای دوره‌ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع به کار کرد و اولین تک‌آهنگ خود را در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان «فقط برو» ارائه کرد. وی سال ۸۷ تیتراژ سریال «ستایش» با ترانه‌ای از علیرضا آذر و ملودی امیرعباس گلاب و تنظیم سعید شمس اجرا کرد. پس از پخش آهنگ «ستایش» بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک‌آهنگ‌های رسمی خود کرد.

«دعوا»، «گهواره»، «کودکانه»، «باید ببخشمت»، «مثل فرشته‌ها»، «تنگه ابوقریب»، «شاه قلبم» و «بازم رفت» از جمله آثاری است که طی سال‌های اخیر در قالب تک آهنگ از امیرعباس گلاب منتشر شده است.

آلبوم «قله» اولین آلبوم رسمی امیرعباس گلاب در حوزه خوانندگی است چرا که عمده فعالیت‌های این خواننده در عرصه موسیقی متمرکز بر تولید تک آهنگ‌هایی بوده که اغلب این آثار نیز با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است. در این آلبوم آهنگسازان شناخته شده‌ای چون بابک زرین، معین راهبر، امین قباد با امیرعباس گلاب همکاری داشته‌اند. ضمن اینکه علی بحرینی، رضا شاهین، بهروز کشاورز و محمد کاظمی به عنوان ترانه سرا در این اثر حضور پیدا کردند.

امیرعباس گلاب ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه در چارچوب بخش موسیقی پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات آلبوم «قله» میزبان مخاطبان خواهد بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر امیرعباس گلاب جشنواره موسیقی فجر موسیقی پاپ امیرعباس گلاب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر امیرعباس گلاب موسیقی پاپ پنجمین روز تک آهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد ماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده و بی کلام توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکستر‌های مختلفی را آغاز کردم همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که عموما توانایی ارکستر‌ها به دلیل حضور یک خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید گروه ارکستر به چشم نمی‌آیند.

ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود، اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی ارکستر، قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال