Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@16:44:25 GMT

آسمان تهران برفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۷۰۵۳

آسمان تهران برفی می‌شود

به گزارش «تابناک»، صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز (۲۱ بهمن) فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، نوار ساحلی دریای خزر، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی به صورت برف و باران همراه با کاهش دما و در بعضی ساعات وزش باد شدید ادامه دارد.

وی با بیان این که امروز در بخش‌هایی از جنوب شرق استان فارس، هرمزگان، جنوب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: شدت بارش امروز در نیمه غربی سواحل دریای خزر، چهارمحال و بختیاری، جنوب لرستان، شمال خراسان رضوی، مناطق مرکزی استان هرمزگان و جنوب کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیائیان با اشاره به این که فردا (سه‌شنبه) به تدریج از میزان بارش در نوار غربی کاسته می‌شود، گفت: با این وجود بارش همچنان در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ادامه دارد. بارش در جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان به صورت رگبار و رعد و برق و همراه با وزش باد شدید و کاهش دما است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی فردا (سه‌شنبه) در برخی مناطق مرکزی، جنوب شرق و شرق به دلیل وزش باد شدید پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب استان مرکزی بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد خواهیم داشت و از بعد از ظهر چهارشنبه (۲۳ بهمن) این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

ضیائیان با بیان این که طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ بهمن) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و در نیمه غربی افزایش نسبی دما رخ می‌دهد، گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ بهمن) دریای خزر مواج است و امروز مرکز و غرب خلیج فارس و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مرکز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (سه‌شنبه) ابری همراه با بارش برف و وزش باد، به تدریج کاهش ابر و وزش باد شدید با حداقل دمای منفی ۳ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۳ بهمن) نیز صاف همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هواشناسی پیش بینی وضع هوا کاهش دما بارش برف بارندگی جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همراه با وزش باد وزش باد شدید جنوب کرمان دریای خزر وزش باد پیش بینی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور، رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد نسبت شدید موقتی پیش بینی می شود.   وی ادامه داد: امروز بارش در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز و خراسان جنوبی شدت خواهد داشت.   رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شنبه (۱۵ اردیبهشت) در شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق و برخی مناطق در جنوب و شرق کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می شود ادامه داد: یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) تنها در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق جوی آرام پیش بینی می شود.   به گفته ضیائیان، دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در نیمه غربی و سه شنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات زاگرس در جنوب غرب بارش رخ خواهد داد.   رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.   وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعت ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.   ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا اردبیل با کمینه ۵ و پس فردا شهرکرد با کمینه ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسمان تهران تا کی بارانی است؟
  • ببینید | بارش شدید باران و جاری‌شدن روان‌آب در جای‌جای استان مرکزی
  • آسمان تهران تا فردا بارانی است
  • تصاویر حیرت‌انگیز از بارش شدید باران و سیلاب در استان مرکزی + ویدئو
  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم
  • آسمان کشور روز یکشنبه آرام می‌ شود
  • بارش شدید باران و و ضعیت سیلاب در استان مرکزی | ویدئو
  • فیلم/بارش شدید باران و جاری‌شدن روان‌آب در جای‌جای استان مرکزی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه