Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:00:36 GMT

خروش انقلابی در مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۷۱۱۹

خروش انقلابی در مسجد داودقلی زنجان

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی به تشریح برنامه های دهه فجر در مسجد داودقلی زنجان پرداخت و گفت: این برنامه ها با استقبال پرشور بچه های مسجد اجرا می شود.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مسجد داودقلی زنجان یکی از مساجد تراز اسلامی و شاخص استان زنجان است که همواره تلاش می کند برنامه های نو و خلاقی را در مسجد به اجرا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی ادامه داد: همه ارکان این مسجد از جمله امام جماعت، هیئت امناء، بسیج، خیریه، هیئت مذهبی، کانون و شورای اقشار مسجد به صورت خودجوش و انقلابی فعالیت می کنند و همین موجب شده است که این مسجد هیچگونه اختلاف و مشکلی در بین ارکان خود نداشته باشد.

وی به تقارن دهه فجر امسال با چهلم شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: به همین منظور برنامه های متعددی در مسجد پیش بینی و به اجرا درآمده است.

 

حجت الاسلام ولایتی به پخش سرودهای انقلابی در محله مسجد اشاره کرد و گفت: در این ایام با ۱۲خانواده محروم  دیدار و نیازهای آنان به یاد ورود پربرکت امام خمینی به میهن تامین شد.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان به دیدار با خانواده معظم شهدا وادای احترام به مقام شهدا اشاره کرد و گفت: در این مسجد تئاتر بچه های مسجد به اجرا درآمد.

وی همچنین به  برپایی غرفه های فروش صنایع دستی به نفع نیازمندان شناسایی شده اشاره کرد و گفت: در این ایام کمک های نقدی وغیرنقدی برای سیل زدگان سیستان وبلوجستان جمع آوری و ارسال شد.

 

به گفته حجت الاسلام ولایتی دیدار ونشست صمیمی با نوجوانان و دانش آموزان مدارس زنجان، مشاوره حقوقی به مردم، همایش قاسم انقلاب، بازدید از موزه شهدای انقلاب به همراه دانش آموزان مدارس اطراف مسجد، تلاش برای آزادی زندانیان غیرعمد بخاطر دهه فجر، پاکسازی محیط زیست و کمک به پرندگان وحیوانات کوه ها و باغات اطراف زنجان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام بود.

 

وی افزود: برنامه های پیش بینی شده در مسجد داودقلی زنجان با هدف همراهی مردم و زنده کردن صفا و اتحاد پیروزی انقلاب اسلامی به اجرا درآمد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان با اشاره به اینکه وظیفه ما حفظ ارزش ها وآرمان های شهداست، خاطرنشان کرد: امروز وقت آرمان خواهی است که برای این آرمان ها مردم هزینه های بزرگی داده اند وباید دست مردم را که همیشه حامی وهمراه انقلاب و ولایت فقیه وارزش ها بوده اند بوسید.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد داودقلی زنجان خروش انقلابی امام جماعت مسجد داودقلی زنجان مسجد داودقلی زنجان اشاره کرد و گفت حجت الاسلام برنامه ها پیش بینی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 6092548

دیگر خبرها

  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی