Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، با بیان اینکه رانندگان از سفرهای غیر ضروری به استان پرهیز کنند، گفت: با توجه به بارش برف تردد در راه های استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

« عباس شرفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: تمهیدات لازم برای در جاده های  استان اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: هم اکنون ۳۷۱ نیروی راهداری لرستان در ۳۰ راهدارخانه فعال  و با کمک ۲۲۹ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های استان حضور دارند.

 

وی  با بیان  اینکه به رانندگان پیشنهاد می شود از سفر غیر ضروری در محورهای ارتباطی استان پرهیز کنند، گفت: باتوجه به بارش برف، تردد در بیشتر محورهای ارتباطی لرستان با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

 

شرفی با بیان اینکه هم اکنون تردد در جاده های ارتباطی لرستان برقرار است، افزود: به رانندگان پیشنهاد می شود در صورت ضرورت تردد حتما به نکات ایمنی توجه ویژه ای داشته باشند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان اظهار کرد: در این راستا لازم است به دلیل لغزنده بودن جاده ها همراه داشتن زنجیرچرخ، امکانات گرمایشی و آذوقه ضروری مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارش برف نکات ایمنی راه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ارتباطی لرستان محورهای ارتباطی استان لرستان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته