Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم انقلابی برای حضور در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه طلیعه چهل و یکمین بهار آزادی، طی فراخوانی از عموم مردم انقلابی، خداجو و ولایتمدار باب الرضا- گنجینه معرفت ها برای حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دعوت به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این فراخوان آمده است: سلام و درود الهی بر فجر آفرینان، فجر یاوران و طلایه داران غیرت و عزت که نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی؛ این مکتب انسان ساز و الهی را به بهای خون پاک و مطهرشان به ما ارزانی دادند و به مدد نفس مسیحایی خود بزرگترین معجزه عصر را رقم زدند.

 

و اینک در حالی به استقبال طلیعه چهل و یکمین فجر عزت، آزادی و استقلالمان می رویم که عطر اربعینی سردار سرافراز جبهه حق، سرباز بی ادعای ولایت، سردار دلها در سرتاسر خطه قهرمان پرور و مهد غیور مردان و شیر زنان به مشام می رسد و می رود تا انتفاضه ای که از خیزش و خروش خون پاک مجاهد راستین جبهه مقاومت به پاخاسته؛ کنگره های تعدی، ظلم و استکبار را به زودی زود فرو ریزد به حول و قوه الهی.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت اربعین شهادت جانسوز سردار رشید سپاه حق؛ سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه خراسان شمالی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران علی الخصوص خبرنگاران و اصحاب محترم خبر و رسانه دعوت می کند تا با حضور معنوی و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید عهد با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن، به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی؛ لبیک گفته و حماسه ماندگار و جاوید دیگری را در این خطه ولایتمدار رقم بزنید.

 

راهپیمایی یوم الله 22بهمن در مرکز استان (بجنورد) ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از میدان شهید بجنورد آغاز خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: فراخوان دعوت 22 بهمن راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی راهپیمایی یوم الله عموم مردم انقلابی انقلاب اسلامی چهل و یکمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی برای جذب امریه سربازی فراخوان داد. در این فراخوان از کلیه علاقمندان واجد شرایط دعوت شد که در صورت دارا بودن شرایط ذیل رزومه خود را جهت بررسی و دعوت به مصاحبه ارسال کنند:

شرایط عمومی متقاضیان

فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های فنی و مهندسی

فاقد غیبت

فاقد گواهی کسری خدمت

شرایط اختصاصی

مسلط به ICDL

توانایی کار با فتوشاپ و تسلط به اصول طراحی

توانایی کار با نرم‌افزارهای تدوین فیلم edius یا premier

توانایی کار با نرم‌افزار aftereffect

توانایی انجام کار اجرایی

روابط‌عمومی بالا

توانایی انجام کار گروهی و تیمی

مسلط به اصول مکاتبه

آشنایی با اصول ویراستاری علمی و ادبی متون

کد خبر 6093818

دیگر خبرها

  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد