Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@13:11:18 GMT

فيلمبرداري «ونوم 2» به پايان رسيد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۷۴۸۱

فيلمبرداري «ونوم 2» به پايان رسيد

خبرگزاری آریا- طبق اعلام تام هاردی بازیگر «ونوم 2» فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان رسیده است.
به گزارش آریا و به نقل از اچ اِن اینترتینمنت، فیلمبرداری «ونوم 2» نسخه فرعی فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» به پایان رسید.
تام هاردی بازیگر نقش اصلی این فیلم سینمایی به همراه یکی دیگر از عوامل، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد فیلمبرداری این پروژه به طور کامل یا به گفته برخی منابع تنها در انگلیس به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این تصاویر منتشر شده، اندی سرکیس کارگردان این فیلم سینمایی به همراه تام هاردی دیده می‌شوند و زیر آن نوشته شده که «ونوم 2» به پایان رسید.
اما هاردی پس از مدتی اقدام به حذف این تصویر کرد که می تواند به این معنا باشد آن‌ها هنوز به طور کامل پروژه را به پایان نرسانده اند. تام هاردی پیش از اعلام رسمی انتخاب کارگردان فیلم جدید «ونوم» تصویر اندی سرکیس را منتشر و آن را کارگردان این فیلم معرفی کرده بود و مدتی بعد هم رسماً این اتفاق افتاد.
این فیلم سینمایی به کارگردانی سرکیس با بازیگرانی چون تام هاردی در نقش ادی بروک یا ونوم، میشل ویلیامز در نقش آنه ویینگ، وودی هارلسون در نقش تبهکار اصلی فیلم (کارنیج) و نائومی هریس ساخته شده است.  
داستان «ونوم 1» از این قرار بود که یک خبرنگار با نقش آفرینی تام هاردی بعد از آنکه میزبان یک انگل می‌شود، قدرت‌های ابرقهرمانی به دست می‌آورد. این فیلم در سال 2018 منتشر شد و بیش از 850 میلیون دلار در گیشه فروخت و رکوردهای زیادی را شکست.
با اعلام کمپانی سونی قرار است فیلم سینمایی «ونوم 2» دوم اکتبر امسال (11 مهر 99) اکران شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایان فیلم سینمایی تام هاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال