Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@17:17:18 GMT

واکنش پیشکسوت استقلال به بازی مقابل الشرطه

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۷۵۰۵

محمد نوازی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال  استقلال ایران و الشرطه عراق که قرار است روز دوشنبه در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، اظهار داشت: استقلال بازی دشواری مقابل الشرطه دارد، به خصوص که آنها برای استقلال ناشناخته هستند.

اخبار ورزشی- وی افزود: با این حال، اما استقلال با ۲ بازی که در پلی‌آف لیگ قهرمانان انجام داد، کمی تیم‌های آسیایی را ترساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم استقلال بتواند گام اول را محکم و رو به جلو بردارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی 92 هم گفت: دربی دیگر تمام شده و فقط می‌توانم بگویم استقلال می‌توانست برنده این بازی باشد.

نوازی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند با فرهاد مجیدی به قهرمانی فکر کند یا خیر، خاطرنشان کرد: استقلالِ فرهاد هجومی است و این نکته مثبتی برای این تیم محسوب می‌شود. اگر استقلال بتواند همین روند هجومی را حفظ کند، می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال الشرطه لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا محمد نوازی استقلال الشرطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی