Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@03:01:29 GMT

امام جمعه شیراز رقیب انتخاباتی پیدا کرد!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۷۶۳۳

خرداد: امام جمعه شیراز در پاسخ به اینکه احساس شما درخصوص اینکه رقیبی ندارید و تنها خودتان کاندیدای استان فارس برای مجلس خبرگان رهبری هستید چیست، بیان داشت: قانون انتخابات ما شاید به گونه ای باشد که انتخابات دلچسبی نداشته باشیم اما سوال اینجاست که مسئول پیدا کردن رقیب انتخاباتی، وزارت کشور یا بقیه نهادها نیستند، این موضوع مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حجت الاسلام منتظری کاندیدای دیگری است که در استان با هم رقابت سالم خواهیم داشت، گفت: افراد دیگر نیز بنا به آداب و اخلاق موجود در جامعه روحانیت از ثبت نام برای انتخابات انصراف دادند.

به گزارش خرداد از فارس، نماینده ولی فقیه در فارس همچنین اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی که تائید صلاحیت نشدند مشکلشان اخلاقی و یا غیره نبوده تنها در بحث علمی نتوانسته اند امتیاز لازم را کسب کنند و تائید علمی نشدند.
امام جمعه شیراز در پاسخ به اینکه تحلیل شما درباره عملکرد مجلس خبرگان رهبری در دوره قبل چیست، اظهار داشت: عملکرد این مجلس بر اساس شرح وظایفی که داشته تاکنون مطلوب گزارش شده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هزینه خاصی برای انتخابات صرف نکرده و نخواهم داشت، اظهار داشت: برخی از کارمندان نهاد که تمایل داشتند در بحث انتخابات کمک کنند بشرط اینکه مرخصی بدون حقوق بگیرند آمده و در ستاد انتخاباتی ام فعالیت می کنند در ستاد هم هیچ هزینه ای به آنها پرداخت نمی شود.

دژکام در پاسخ به اینکه چرا نشست خبری در دفتر امامت جمعه برگزار نشده و این برنامه خبری در مسجد جامع شهدا برگزار شده است، تصریح کرد: تمام شرطم برای فعالیت انتخاباتی این بوده که از هیچ کدام از امکانات دفتر استفاده نشود.

وی افزود: استفاده از امکانات نهاد درحالیکه رقیب دیگری دارم منصفانه نیست و باید رقابت کاملا سالم باشد.

برچسب ها: امام جمعه شیراز ، فارس ، انتخابات خبرگان

منبع: خرداد

کلیدواژه: امام جمعه شیراز فارس انتخابات خبرگان امام جمعه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)