Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی پلیس برای تامین امنیت راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های خود، امنیت انتخابات را تامین خواهیم کرد و در این رابطه با کسی تعارف نداریم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردارحسین اشتری روز دوشنبه در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به تمهیدات پلیس برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اشاره کرد و افزود: امسال شاهد حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی خواهیم بود و نیروهای پلیس با آمادگی و هوشیاری در صحنه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با استفاده از ظرفیت های خود، امنیت انتخابات را تامین خواهیم کرد و در این رابطه با کسی تعارف نداریم.

فرمانده ناجا به اتخاذ تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس برای اجرای این دو ماموریت اشاره کرد و گفت: امیدوارم در عرصه میدانی و حفظ نظم و تامین امنیت عمومی راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و برگزاری انتخابات مجلس با قوت و صلابت به وظایف خطیر خود عمل کرده و عظمت، بقا و ماندگاری انقلاب یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/002zVs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ناجا راهپیمایی انتخابات ۲۲ بهمن و انتخابات تامین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

وزیر کشور گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در هشت حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رأی و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در چهار حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رأی دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 750264

دیگر خبرها

  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست