Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام بابایی با بیان اینکه ارتباط با مساجد به عنوان پایگاه های انقلاب اسلامی حفظ شود، گفت:در طول انقلاب دشمن از مساجد سیلی های بسیاری خورده است و ما باید با برنامه های مختلف و جذاب جوانان را به سمت مساجد جذب کنیم تا شاهد تداوم انقلاب باشیم.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: انقلاب اسلامی اهداف و آرمان های بسیاری داشته که یکی از مهمترین اهداف آن توجه به بحث مبارزه با استکبار بوده است و همواره باید به آن توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه فردوس با بیان اینکه همه مردم با بصیرت کامل در خصوص حفظ انقلاب اسلامی باید تلاش کنند، گفت: ملت ایران به خصوص جوانان و نوجوانان باید به موضوع مهم پیاده کردن آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل بپردازند و در این مسیر گام بردارند.

 

وی به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تمام پیام های امام راحل قبل از انقلاب اسلامی از طریق مساجد و ائمه جماعات بین مردم پخش می شد و مساجد پایگاه های انقلاب در طول مبارزات بودند.

 

حجت‌الاسلام بابایی در ادامه تاکید کرد: باید ارتباط با مساجد به عنوان پایگاه های انقلاب را حفظ کنیم و ارتباط جوانان و نوجوانان با مساجد را افزایش دهیم و اگر مردم اهل مسجد شوند با هدایت های روحانیت می توانند انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

 

امام جمعه فردوس با بیان اینکه وجود حلقه های تربیتی صالحین در مساجد سبب حضور بیشتر جوانان شده است، افزود: ائمه جماعات در مساجد باید به مسائل روز بپردازند و ارتباط خود را با جوانان افزایش بدهند تا جوانان بیمه شوند و از بسیاری آسیب های اجتماعی مصون بمانند.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از 40 بار نام جوانان را بیان کردند در این راستا باید جوانان در پایگاه های انقلاب یعنی مساجد تجمع کنند تا نقشه های دشمن در خصوص دور کردن جوانان از مساجد نقش بر آب شود.

 

حجت الاسلام بابایی با تاکید بر اینکه در طول انقلاب اسلامی دشمن از مساجد ما سیلی های بسیاری خورده است، ادامه داد: اکنون دشمن ترس دارد که این پایگاه ها با حضور جوانان همواره پرشور باشد و ما وظیفه داریم که با برنامه های مختلف و جذاب جوانان را به سمت مساجد جذب کنیم تا شاهد تداوم انقلاب اسلامی باشیم.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب امام جمعه فردوس انقلاب اسلامی مساجد حجت الاسلام بابایی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش از مهم‌ترین جلسات بوده و حضور افراد الزامی است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش افزود: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به عارضه یابی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار رشت با گرامیداشت هفته معلم و روز بزرگداشت شهادت استاد مطهری بیان کرد: معلمان یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش به شمار می‌روند.

عاشوری با بیان اینکه معلمان معمار آینده نظام هستند، گفت: نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان هستند.

فرماندار رشت با اشاره به محرومیت‌های گیلان زیر پوستین سبز بیان کرد: گیلان در زیر پوشش سبز و طراوت دارای محرومیت در بخش‌های مختلف است.

عاشوری با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی افزود: رفع نیازهای جامعه دانش آموزی سبب ارتقای سواد آموزشی می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به فاصله چند فرسنگی نسل امروز و دیروز بیان کرد: فاصله بین نسلی زیادی از لحاظ اندیشه‌ها، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلاء ها باید آموزش پر شود.

عاشوری با تاکید بر به روز رسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان اضافه کرد: آموزش ّباید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیوند بین نسلی در آموزش و پرورش پر می‌شود، افزود: معلمان خلاء ها و شکاف‌های بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با ارائه آماری از تعداد دانش آموزان در شهرستان رشت بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز رشتی در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای انجام آزمون نهایی آماده می‌شوند.

کد خبر 6092090

دیگر خبرها

  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده