Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری میان ایمیدرو و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با حضور وزرای نفت و صمت در راستای داخلی سازی و قطع وابستگی ها به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، تفاهم نامه همکاری میان ایمیدرو و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با حضور وزرای نفت و صمت در راستای داخلی سازی و قطع وابستگی ها به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه برای تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه های بندرعباس و امام خمینی شازند میان ایمیدرو و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به امضا رسید.

 

خداداد غریب پور؛ معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو و علیرضا صادق آبادی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران این تفاهم نامه را امضا و مبادله کردند.

 

در آیین امضای این تفاهم نامه دکتر علی آقا محمدی؛ رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیران عامل شرکتهای فولادی و آلومینیومی نیز حضور داشتند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انعقاد تفاهمنامه همکاری تفاهم نامه همکاری تفاهمنامه تفاهم نامه امضا رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان