Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مشاور رهبری در امور بین الملل گفت: انقلاب بزرگ اسلامى در ایران، تمام مسلمانان و آزادیخواهان دنيا را به این راه اميدوار كرد.

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در نشست "هم اندیشی چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب" با شعار "استمرار مقاومت، میراث شهید مقاومت" از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی که در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک این روز و ادای احترام به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: دهه مبارک فجر، عید انقلاب، تاریخ ایران و خمینی کبیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولایتی با تاکید بر این‌که با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، به روشنی می توان نتایج ارزشمند و دستاوردهای شگرف آن را با رهبری مقام معظم رهبری نظاره کرد، افزود : عزّت ایران و ایرانی در این دهه، به‌دست ملت شجاع و قهرمان ایران پایه‌گذاری شد و در حقیقت، انقلاب بزرگ اسلامى، تمام مسلمانان و آزادیخواهان دنيا را اميدوار كرده است.

او گفت: در جهانی که مستکبران و سلطه گرانی از شقی ترین انسان ها چشم را بر ارزش های والای انسانی بسته و تروریسم را خلق می کنند. آنها جان هزاران کودک و انسان بی گناه را گرفته و با وقاحت از مبارزه با آن دم می زنند؛ دیگران را از رسیدن به حق خود محروم و در مقابل، شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل عنوان کرد:ملت ما با هدایت های حکیمانه بنیان گذار کبیر انقلاب، ندای هیهات من الذله سر داد و مقاومتی اسلامی و انسانی را آغاز کرد. مقاومتی که آزادی فلسطین و رهایی قدس شریف از بند اشغال، هدف متعالی و اولویت اول آن را تشکیل می دهد و اکنون که مقاومت، برنامه های آنها را نقش بر آب کرده است از معامله صحبت می کنند. این معامله نیست بلکه فریب و خیانت است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد