Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از مسافران درخواست کرد ۲ ساعت قبل از پرواز در این فرودگاه حضور داشته باشند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم مرادی با ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در 22 بهمن ماه و همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی و اربعین شهید سردار سلیمانی می توانند از مسیرهای در نظر گرفته شده استفاده کنند و از بزرگراه ستاری به سمت جنوب وارد جاده مخصوص و در ادامه از مسیر جاده مخصوص وارد خیابان فرودگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای خروج نیز خیابان معراج در دسترس خواهد بود که مسافران می توانند از آن مسیر به جنوب میدان آزادی، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران-کرج دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

مرادی تاکید کرد:  به دلیل محدودیت های مسیرهای دسترسی به فرودگاه مسافران باید زمان خود را به گونه ای مدیریت کنند که دو ساعت پیش از پرواز جهت انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,77,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرودگاه مهرآباد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد فرودگاه مهرآباد حضور داشته باشند فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد